11 december 2009 vindt in Amsterdam het 3e Design for Conversion event plaats. Ook dit maal draait het congres om integreren van user centered design en conversie optimalisatie. Na de succesvolle 1e versie en 2e versie is er dit maal gekozen voor een specifiek thema: mobile.
Programma
De programma opzet is gelijk gebleven: alle deelnemers zullen de gehele dag in kleine groepen werken aan praktijkcases, in dit geval op het gebied van mobile, waarbij ze worden gecoached door een design en een conversie teamcaptain. Tussen de teamsessies door volgt er inspiratie van de keynotes welke dit maal bestaan uit:
- Jerome Nadel – Senior Vice President of User Experience at Sagem Wireless
- Scott Weiss – UI Council chair of the Symbian foundation
- Eric Siegel – Prediction Impact en congres voozitter van Predictive Analytics World
Verloting vrijkaarten
Webanalisten is sinds de start van Design for Conversion gewaardeerd mediapartner en mag wederom vrijkaarten verloten onder haar bezoekers. Dit gaan we als volgt doen: plaats een gepast, maar zo origineel mogelijk bericht op twitter over het congres met daarbij een link naar dit artikel op webanalisten.nl. Geheel subjectief belonen wij de 2 leukste tweets met een vrijkaart voor het congres. We kiezen de winnaars op donderdagochtend 19 november 10.30! Geen inspiratie: klik hier 🙂
Testimonial
Voor de camera van webanalisten.nl sprak keynote spreker dr. Karl Banks zijn lof uit over de opzet en de inhoud van het 2e design for conversion congres:
Lees hier de 17 learnings van het 2e Design for Conversion congres of lees de samenvatting van die dag in deel 1 en deel 2.
Geen kaarten gewonnen via onze twitteractie? Koop dan hier een kaart voor het congres (op=op en tot dinsdag a.s. geldt er 50 euro korting)!
Reacties (4)