Een aantal maal per jaar zijn er van die evenementen die je gewoon niet wilt missen. Design for Conversion heeft zich vorig jaar tijdens de eerste versie van dit congres voor mij op die lijst geplaatst. Het is een ander congres dan je normaal bezoekt. Het is niet alleen maar achterover leunen en de informatie over je heen laten komen, het is een actieve dag waar je alle nieuwe inzichten direct in de praktijk kunt brengen. Vrijdag 12 juni is de 2e editie.
De opzet is gelijk aan die van vorig jaar. Er zijn 3 keynotesprekers die zich bevinden ergens op het gebied tussen user experience (design) en conversie optimalisatie. Zij zullen vertellen over hun best pratises en learnings en als adviseur rondlopen bij de sessies na elke keynote. In deze actieve sessies ga je zelf, samen met de groep waar je bent ingedeeld, begeleid door een usability en een webanalyse expert aan de gang met een case.
Alle sponsor hebben daadwerkelijk bestaande cases aangedragen waar jij met je groep het hoofd over gaat buigen. Hoe kan het concept goed worden ingevuld met daarbij wel het doel dat de targets worden gehaald? De groepsdynica die onstaat met alle aanwezige kennis ledit tot zeer veel inspiratie en goede ideeen. Elke groep geeft aan het einde van de dag een presentatie over haar oplossing voor de case en zoals ik nog weet van vorig jaar is het leuk om dan te winnen 😉
De keynotes op 12 juni worden verzorgd door:
- Dr. Karl Blanks Ph.D., co founder Conversion Rate Experts
- Hannah Donovan, creative director Last.fm
- Eric Schaffer PhD, CUA, CPE, Founder and CEO Human Factors International
Lezers van webanalisten.nl, mediapartner van dit congres, mogen met 30 procent korting, oftewel voor slechts 175 euro naar binnen! Stuur daarvoor de gegevens die je zou moeten invullen op de registratiepagina even per email naar redactie op webanalisten.nl. En wij sturen je gegevens door naar de organisatie.
Bekijk hier het hele programma.
Als klap op de vuurpijl mogen wij 2 kaarten verloten! Laat hiervoor in de comments op dit artikel je reactie achter en noem daarbij de URL van 1 website (die nog niet eerder in de reakties genoemd is) waarvan jij vindt dat die geweldig in elkaar steekt kwa design en conversie. Donderdag 4 juni 13.00 kiezen we dan random de winnaars!
Reacties (26)