12 Tweetbare stats om slim te lijken

Ben je een echte expert op het gebied van webanalyse, maar weet je jouw genialiteit niet in cijfers uit te drukken? Ben je een fantastische optimalisatie specialist, maar is je imago niet optimaal? Unbounce deelt 48 Tweetbare stats om slim te lijken, en wij pikten er voor jullie 12 webanalyse en conversie optimalisatie stats uit om met jullie eigen netwerk te delen.


6 Tweetbare stats over A/B-testen


 

  1. “A/B-testen betekent niet dat je twee spelers hebt; het betekent dat je één variabele hebt.”

     


  2. “Slechts 1 op de 8 A/B-tests drijven significante veranderingen aan.”

     


  3. “Gmail heeft ooit 50 tinten blauw getest voor hun CTA kleur en de hoogst converterende tint gevonden.”

     


  4. “A/B-testen gaat over de klant laten praten, zonder daadwerkelijk te praten.”

     


  5. “Al 2 jaar op rij is A/B-testen de meest gebruikte methode om conversie te verbeteren.”

     


  6. “Een A/B-test doen zonder over statistische zekerheid na te denken is erger dan geen test doen.”

 


6 Tweetbare stats over conversie optimalisatie


 

  1. “Het tracken van conversie is nu direct geïntegreerd in de Facebook interface.”

     


  2. “Implementeer een gestructureerde aanpak om conversie te verbeteren: het is een proces, geen project.”

     


  3. “Als content koning is, dan is conversie koningin.”

     


  4. “Voor elk $92 dollar die uitgegeven wordt om consumenten te werven, wordt maar $1 uitgegeven om ze te converteren.”

     


  5. “Optimaliseer niet voor conversies, optimaliseer voor omzet.”

     


  6. “Los frictie vandaag voor je klanten op, of een concurrent zal het morgen doen.”

Lees de overige 36 Tweetbare stats op Unbounce.com