Aanstaande vrijdag is de dag van het “Design for Conversion” congres. Tussen de ter inspiratie dienende keynotes door wordt er in groepen van ruim 10 congresbezoekers onder leiding van 2 teamcaptains (1 design, 1 conversie) continue gewerkt aan een daadwerkelijke praktijkcase. Het doel is om met de groep tot een visie / ideale oplossing te komen, waarbij deze aan het einde van de dag voor een jury wordt gepresenteerd. Een soort conversie optimalisatie in de praktijk zoals wij dat uitvoeren met gratisadviseurs.nl, maar dan in iets kortere tijd. Alle cases zijn ondertussen bekend en deze wil ik graag met jullie delen. Leuk om te zien wat er leeft en speelt bij potentiële opdrachtgevers in het Design for Conversion vakgebied.
Zelf ben ik mede teamcaptain van de “Conversion Allstars” en wij krijgen de KPNvandaag case onder onze neus. Al het meedenken is reeds welkom, vooral natuurlijk bij deze case. Behalve dat we KPN willen laten zien hoe het wel moet, wil ik natuurlijk ook gewoon winnen!
KPNvandaag case
Routenet case
Ikki case
Centraal Beheer case
Ohra case
Reacties (11)