Ben jij de specialist op het gebied van conversie- en zoekmachine optimalisatie die zorgt voor een optimale klantbeleving in de Online kanalen?
Je bent een van de specialisten die op continue basis de online dialoog en de klantbeleving optimaliseren waarbij conversie en traffic optimalisatie (Search Engine Advertising – SEA en Search Engine Optimization – SEO) centraal staan.
Vertel ons jouw verhaal. We zijn benieuwd! Als je goed bent, kun je bij ons nog beter worden. Dat beloven wij je. Dit is je kans om de professional te worden die je wilt zijn.
Hoe ziet je werk eruit?
Als ervaren specialist in conversie optimalisatie, SEA en SEO werk je samen in het team van Internet & Mobiel met 70 vooruitstrevende online experts die de dialoog in de online kanalen optimaliseren. Je hebt de lead in het optimalisatieproces waarin de conversie in de (sales) funnels verbeterd wordt en de klanttevredenheid vergroot wordt. Je volgt de resultaten op de voet en onderneemt actie om die resultaten door middel van o.a. A/B testing te verbeteren. Dit doe je samen met collega’s van Webmarketing, Webredactie, User Experience Design, Marketing en Producten.
Ook ben je verantwoordelijk voor het plannen, uitvoeren, monitoren en optimaliseren van de SEO en SEA campagnes. Je werkt vanuit een multi-channel optiek waarin de customer journey over de verschillende kanalen (Website, Internet Bankieren, Mobiel Bankieren, Social Media en de bemenste kanalen) bezien wordt.
De afdeling Webanalyse & Optimalisatie bestaat uit 2 Optimalisatie Specialisten, 3 Webanalisten en een Manager. Het is een van de vijf afdelingen van Internet & Mobiel. De afdelingen met wie je het meest samenwerkt buiten Internet & Mobiel zijn Marketing, Producten en IT.
De sfeer op de afdeling is informeel en actiegericht. Met veel enthousiasme wordt iedere dag opnieuw gewerkt aan het verbeteren van de online kanalen voor de klant. We willen daarbij toonaangevend in de markt zijn.
Wie ben jij?
Je hebt de ambitie om voortdurend beter te presteren en resultaten te behalen. Je kwaliteiten bestaan uit klantgerichtheid, overtuigingskracht, sensitiviteit en samenwerkingsgerichtheid. Je hebt aantoonbare commerciële resultaten geboekt in een soortgelijke functie.
Relevante ervaring op het gebied van conversie optimalisatie, SEO en SEA en de kennis van de nieuwste online ontwikkelingen is een must.
Check je profiel:
- HBO/WO werk- en denkniveau.
- Minimaal 3 jaar ervaring in online, mobiele marketing en social media.
- Gespecialiseerd in SEO/SEA en conversieoptimalisatie.
- Certificering Google Adwords is een pré.
- Kennis van A/B-testen, Multivariatie testing, Bahavioral Targeting, Webanalytics (bij voorkeur Adobe Sitecatalist), persuasion en neuromarketing technieken.
Wie zijn wij?
Werken bij ABN AMRO betekent: nog beter worden in wat je doet. We begrijpen klanten, vertalen hun ambities naar gemeenschappelijk succes en verdienen zo vertrouwen. We willen dat onze klanten onze producten begrijpen. Dat betekent dat we soms ‘nee’ verkopen als het risico van een product voor een klant te groot is.
Klantbelang is ook: een overzichtelijk productaanbod bieden. En: helder communiceren. Bankieren is ons vak, de wereld onze uitdaging.
Als bank Anno Nu zijn we trots op het innovatieve en visuele karakter van onze Mobiele Apps. Bij de ontwikkeling van de nieuwe website hebben we deze mobiele ervaring naar het ‘vaste’ internet vertaald in een internettoepassing die we Snel Bankieren noemen. Beide innovaties dragen substantieel bij aan de verhoging van onze klanttevredenheid.
Wat bieden wij je?
Een professionele omgeving die vraagt om jouw talent, drive en ambitie. In de dynamische digitale omgeving kun je jezelf verder ontwikkelen. In deze nieuwe en zelfstandige functie krijg je de vrijheid om het werkterrein verder uit te bouwen.
Solliciteren of meer weten?
Ben je geïnteresseerd? Reageer dan nu online op deze vacature!
We maken graag kennis met je.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.