Join RaisingResults als SEA & analytics specialist
Over jou
Je haalt ongekende rendementen uit SEA campagnes. Je wordt geroemd om je bekwaamheid. Je bent praktisch, systematisch en volhardend. En toch knaagt er iets.
Je wilt iets meer met je ruim 5 jaar webanalytics ervaring. Dan is het tijd om je kennis en ervaring in te zetten voor een betere wereld. Dat komt goed uit, want het team van RaisingResults en haar klanten hebben je nodig. Jij brengt de SEA campagnes van onze klanten naar een hoger niveau en richt Analytics zo in dat je alle gave inzichten boven tafel krijgt.
Over RaisingResults
Wij halen meer rendement uit de digitale marketing voor non-profits. Dit doen wij dagelijks. Sinds 2011 en inmiddels voor meer dan 40 klanten. RaisingResults heeft haar oorsprong in digitale marketing én fondsenwerving. Met deze combinatie helpen wij goede doelen en de kunst- en cultuursector om de volgende stap te maken. Zij willen de wereld mooier en beter maken, wij helpen hen om donateurs te binden, boeien en te behouden. Met de digitale kanalen als spil.
We hanteren hierbij het denken én doen principe. Wij geven strategisch advies en zijn sterk in campagnemanagement. We ademen emailmarketing, websiteconversie, analytics, search, mobile en social. Daarnaast helpen we klanten met digital marketing plannen, geefproposities, workshops en opleidingen over digitale marketing. Resultaat zit in ons DNA.
Wie wij bij ons team willen hebben
Wij zoeken een collega die onderstaande taken enthousiast gaat uitvoeren:
- Verbeteren, onderhouden en produtizen van (Google Analytics) rapportages.
- Opzetten, onderhouden en continu verbeteren van SEA campagnes.
- Optimaliseren Multiclient-center
- Advies en implementatie van de campagne tracking (e-commerce codes, pixels van derde partijen etc).
- Kennis en informatie delen met collega’s en klanten.
‘’Werken bij RaisingResults betekent werken voor charity organisaties in de breedste zin van het woord; van kleine nieuwe spelers tot de grote gevestigde namen. Dit zorgt voor een interessante dynamiek: van hele gerichte optimalisaties tot het opzetten van een compleet digital marketing fundament. De branche is steeds meer digital-minded, maar nog wel volop aan het ontdekken hoe de digitale kanalen in te richten. Het voelt als een unieke kans om de toekomst van de bedrijfstak mede vorm te geven.‘’
Richard van Dijk, Accountmanager bij RaisingResults en winnaar van de Digital Marketing Professional van het jaar-award 2012
Jouw Profiel
- HBO+ werk- en denkniveau
- Je hebt een minimaal 5 jaar werkervaring als Webanalist en Adwords specialist
- Je hebt bewezen ervaring in succesvolle adwords campagnes
- Je hebt uitmuntende resultaten gehaald met geïntegreerde rapportages en analyses
- Je bent in bezit van individuele accreditaties voor Google AdWords en Google Analytics (Google AdWords Individual Qualification & Google Analytics Individual Qualification) (Google Certified)
Eigenschappen
- Analytisch
- Besluitvaardig
- Openhartig
- Servicegericht
- Ondernemend, nieuwsgierig
- Gedisciplineerd en gedreven
Wat bieden wij jou?
Een uitdagende full-time baan bij een succesvolle, innovatieve en groeiende organisatie in een inspirerend kantoor (Pand Noord).
- Een plek in het A-team van de online fondsenwerving
- Ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling in de functie
- Interessante projecten voor toonaangevende opdrachtgevers
- Uitstekende marktconforme beloning met een interessante bonusregeling
De belangrijkste redenen waarom andere ambitieuze marketeers bij RaisingResults werken:
- In deze functie mag je je concentreren op value adding activities. Je hoeft niet mee met de onderhandelingen, je hoeft geen sales of bij wijze van spreken de afwas te doen. We maken je zoveel mogelijk vrij voor hetgeen jou energie geeft, en onze klanten meetbare resultate brengt.
- Je krijgt volledige toegang tot onze A/B tests, onderzoeksresultaten en de breinen van een paar toonaangevende mensen uit het vakgebied.
- Je bouwt mee aan één van de grootste professionaliserings-slagen in de markt.
- We bieden een interessante combinatie van de meest geavanceerde technologie en pragmatische oplossingen.
Interesse?
Stuur dan een mail met je CV en motivatie naar Bart Meerdink. Gebruik daarbij het referentienummer 131003 in de subjectline.
Graag laten we ons overtuigen dat jij de ver bovengemiddelde resultaten weet te halen. En dat jouw capaciteiten passen bij onze ambities.
Een case en referentie-check hoort vanzelfsprekend tot onze sollicitatie-procedure.
Graag reageren voor 4 december 2013.