Ben jij die Online Analist die uit grote hoeveelheden data de juiste inzichten boven water kan halen?
Jouw uitdaging
KPN klanten maken meer en meer gebruik van online diensten via allerlei online kanalen (website, apps, social media, etc.). Het in kaart brengen van dit klantgedrag met als doel het verbeteren van de online dienstverlening is de grootste uitdaging voor de online analist. Met de afdelings KPI’s in het achterhoofd geef je inzicht en advies aan je collega’s door data om te zetten in begrijpelijke analyses. Het Online Analytics team bestaat momenteel uit 3 enthousiaste analisten, waarbij de 4e analist zich met name zal focussen op Online Service en Apps (KPN en Hi).
Jouw profiel
• Je hebt een WO werk- en denkniveau, bij voorkeur in richting econometrie, economie of marketing;
• Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring binnen een vergelijkbare omgeving;
• Ervaring met Omniture is een pré;
• Je hebt een scherp en analytisch vermogen en houdt van cijfers;
• Je kunt pragmatisch met data omgaan en houdt van de ‘snelheid’ van online;
• Je kunt goed omgaan met grote hoeveelheden data;
• Je weet de betekenis achter de data op een begrijpelijke manier inzichtelijk te maken;
• Je focust op ‘actionable insights’ en bent resultaatgericht;
• Goede communicatieve vaardigheden en in staat om op meerdere niveaus te communiceren;
• Je bent proactief en denkt buiten de gebaande paden.
Wat bieden wij?
• Werken in een jong, dynamisch en ambitieus team;
• Deelnemen aan het Nieuwe Werken (werken waar en wanneer je wilt);
• Veel zichtbaarheid binnen de organisatie;
• Uitstekende professionele en persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden.
Onze Cultuur
KPN is bezig om zich te ontwikkelen naar een Online bedrijf. De doelstellingen voor 2016 is om 50% van onze Sales en Service activiteiten online te laten plaatsvinden. Tegelijkertijd zijn we bezig om onze producten en diensten verder te simplificeren om zo kwaliteit van dienstverlening te verhogen. Dit betekent dat we veel vragen van de organisatie krijgen en dat alle ogen in de komende jaren gericht zullen zijn op Online. De uitdaging: hoe zorgen we ervoor dat KPN ook daadwerkelijk een Online bedrijf wordt en zo aansluit bij de verwachtingen van onze klanten?
De afdeling
KPN Online is verantwoordelijk voor het op een zo goed mogelijke manier servicen van al onze bezoekers, klant of geen klant van KPN, die met hun vraag naar een van de Online kanalen van KPN komt. Hiertoe behoren o.a. het leveren van de juiste productinformatie, het neerzetten van de juiste product en brand experience, en het bieden van de beste service voor zowel de consument als zakelijke klanten. KPN Online richt zich hierbij op 5 pijlers: Online Service, Online Marketing, Online Zakelijk, App Center en Online Analytics. Als Online Analist ben je werkzaam in het team Online Analytics.
Interesse?
Wil je direct solliciteren? Maak dan gebruik van het online sollicitatieformulier op onze website via de onderstaande link.
http://kpn.heeft-vacatures.nl/O/25221/V147/solliciteren
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.