Looking for cherry pickers
DigitasLBi heeft plek voor een uitmuntende
Web Analist – fulltime in Amsterdam
Eentje die KPI’s voor klanten als een magiër tevoorschijn tovert. Om die vervolgens als een architect om te werken naar concrete-, strategische- en/of taggingplannen. Analytics & Conversie-adviezen staan nog net niet op je armen getatoeëerd, maar veel scheelt het niet.
Steekwoorden?
Steekwoorden. HBO/WO. Web Analytics-gecertificeerd. SEO. SEA. Conversieplannen. Web-optimalisaties. A/B-testen. Microsoft Office. Google Analytics. comScore. Adobe Analytics. GTM. GA. Tableau. Cherries on top? Ervaring met (social) media analyses en dan bij voorkeur ervaring met ‘exoten’ zoals Yandex en Baidu en hoe daar mee om te gaan.
We zouden graag zien dat je door goede communicatieve vaardigheden in staat bent mensen te overtuigen. We verwachten dat je ondernemend, zelfstandig, ondernemend, scherp, analytisch en resultaatgericht bent. Dat je complexe materie kunt vertalen naar begrijpelijke ‘klanttaal’. Ook in het Engels. Is best veel. Maar je krijgt er ook veel voor terug.
Interesse?
Ben jij die uitmuntende Web Analist? Reageer dan!
Reacties (1)