Wil jij naast cijfers analyseren ook de business verbazen met jouw aanbevelingen? Vind jij het belangrijk dat niet alleen de conversie wordt verhoogd maar dat ook de service wordt verbeterd? Wil je dit doen door het inzetten van personalisatie en A/B-testen? En ben jij een kei in Google Analytics? Dan ben jij de nieuwe webanalist van zorgverzekeraar CZ!
Gezocht: Webanalist bij CZ – 34- of 38-uur – Tilburg
Wat ga je precies doen?
- Je stelt samen met de business de KPI’s voor online service en marketing op en maakt meetplannen en requirements om realisatie van kanaal- en campagne-KPI’s te kunnen meten en bijsturen.
- Je adviseert over taggen en het plaatsen van scripts, toetst de correcte werking ervan en bent (mede)verantwoordelijk voor de datakwaliteit.
- Je spoort de pijnpunten op in de customer journeys (funnel, bounce-percentages, search, etcetera) en deelt de inzichten.
- Je initieert, analyseert en helpt bij het opzetten van online gebruikersonderzoeken als A/B-testen en personalisatie.
- Je stelt compacte en begrijpelijke webrapportages en -analyses op en presenteert deze aan de marketingmanagers en de afdeling Online, proactief en op aanvraag.
- Je creëert slimme templates voor rapportages met behulp van visual analytics.
- Je richt cross-channel dashboards in voor realtime beschikbare cijfers en het meten van kanaalsturing en conversie tussen (online en offline) kanalen.
Hoe ziet de afdeling eruit?
De afdeling Market Intelligence van zorgverzekeraar CZ bestaat uit ervaren specialisten op het gebied van databasemarketing, marktonderzoek en webanalyse. Er wordt intensief samengewerkt met de marketingteams en het team Online. In zowel 2013 als 2014 won CZ de Online Service Scan van WUA!
De standplaats is Tilburg.
Wat heeft CZ jou te bieden?
- Een uitdagende functie in een leuk team met veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
- Werken bij een gedreven, professionele organisatie met een maatschappelijke rol en volop groeimogelijkheden op zakelijk en persoonlijk vlak.
- Innovatieve projecten met een bereik van 3,4 miljoen verzekerden.
- Uitgebreide opleidings- en ontwikkelmogelijkheden.
- Een marktconform salaris, een 8,5% eindejaarsuitkering en interessante secundaire arbeidsvoorwaarden.
- ‘Het nieuwe werken’: flexibele werktijden, een 34- of 38-urige werkweek en de mogelijkheid om thuis te werken.
Wat heb jij CZ te bieden?
- Analytisch, communicatief sterk, organisatiesensitief, overtuigingskracht en vakgedreven.
- Hbo-werk- en denkniveau en minimaal twee jaar ervaring als webanalist.
- Ervaring met web analytics, web-/marketingprojecten, A/B en multivariate testing en het inrichten van tagmanagementsystemen.
- Kennis van de technische implementatie van web analytics tools, visualisatietools en van remote testing tools (surveys, card sorting, usability tools).
- Ervaring met behavioural targeting, persuasion marketing en personalisatietrajecten, SEO/SEA en linkbuilding is een pre.
De werving en selectie gebeurt door Informaat.
Geïnteresseerd?
Stuur je sollicitatie met motivatie, cv en portfolio naar jobs@informaat.nl. Heb je eerst vragen, bel of mail gerust naar Silje Harthoorn, recruiter bij Informaat: 035-5431222/silje.harthoorn@informaat.nl.