4e Online lead generation event: verloting 2 entree kaarten!

Op dinsdag 22 juni organiseert Elsevier voor de 4e keer het Online lead generation event. Op dinsdag 22 juni van 15.00 tot 18.30 zal een leuk programma aan sprekers op universiteit Nyenrode in Breukelen zich focussen op Return on Investment (ROI) bij leadgeneratie. In 4 stappen krijgt u te horen hoe u het rendement van uw online leadgeneratie activiteiten vergroot. De experts bespreken onder andere:

  • Hoe u de juiste online leadgeneration middelen kiest voor uw product.
  • Hoe u online leadgeneration meetbaar maakt.
  • Hoe u de conversie op online leadgeneration middelen kunt versnellen.

Naast dit programma kunt u zelf aanschuiven bij de experts in een 5 minuten persoonlijke Q&A-speedconsult sessie.

Sprekers

Het programma bestaat onder andere uit:

  • Case: Hoe gratis webanalytics tools gebruikt kunnen worden om de conversie van e-mailcampagnes te optimaliseren. Spreker: Wouter Blok – commercieel directeur van EasyToBook.com
  • Wat is je online leadgeneration doelstelling en wat zijn de beschikbare middelen? Spreker: Desmond Hillebrand – Online Media Director Detroit Media, winnaar AMMA Award 2007
  • Digitaal dialoog met optimaal rendement: Hoe kun je als bedrijf zorgen dat de digitale dialoog met optimaal rendement wordt gevoerd? Spreker: Ton Wesseling – senior conversie consultant van Online Dialogue

Verloting en korting

Webanalisten is media partner van dit evenement en zal met 2 bloggers aanwezig zijn om na afloop verslag uit te brengen in een artikel op deze website. Daarnaast mogen wij 2 kaarten verloten onder onze lezers. Laat een reactie achter op dit artikel en dinsdagmiddag 12.00 kiezen wij 2 winnaars op basis van onze beroemde AEX rekenformule…

Voor de niet winnaars: via webanalisten.nl krijg je 100 euro korting op de entree van 295 euro. Inschrijven voor het evenement kan hier. Vermeld bij de opmerkingen dat je via webanalisten.nl komt!

Reacties (23)

Reacties zijn gesloten.