Op 18 februari vindt in DeFabrique in Utrecht een nieuw congres plaats: Data Driven Commerce.
Hoeveel waarde zit er in jouw data?
Tijdens Data Driven Commerce op 18 februari hoor je van diverse experts uit de branche hoe je data op alle fronten (strategie, creatie, techniek en marketing) concreet kunt inzetten. Hoe haal je maximaal rendement uit data en kom je tot de juiste mix van bepalende factoren? Alle belangrijke data-kansen én -uitdagingen worden onder de loep genomen.
De sprekers behoren tot de toppers in hun vakgebied. Wat dacht je bijvoorbeeld van Viktor Mayer Schönberger, professor of Internet Governance and Regulation aan de universiteit van Oxford? Hij verzorgt de openingskeynote tijdens deze dag. Daarnaast delen sprekers van o.a. Adidas, Nespresso, Google en Philips hun kennis over data met jou. Mis deze dag dus niet!
Enkele hoogtepunten uit het programma
Viktor Mayer Schönberger is Professor of Internet Governance and Regulation aan de universiteit van Oxford, en is de eerste keynote spreker van de dag. Hij zal uitleggen waarom big data echt de revolutie zal zijn die onze manier van zaken doen zal veranderen. De focus ligt hier op big data als een verandering in de manier van denken, in plaats van een nieuwe technologie.
Er zijn over de dag drie parallelrondes gepland, waarin bezoekers kunnen kiezen uit een presentatie op het gebied van Business/Strategy, Marketing of IT. Hier zullen ondermeer Philips, The Sting, Nespresso en Netprofiler op het podium staan.
Daarnaast presenteren ondermeer Philip Shearer en Nick Kogelman van Google over hoe micro-momenten het pad zijn tot een aankoop, en sluit Katherine Kucherenko van Digital Power de dag af met haar presentatie over marketing management in het tijdperk van het algoritme.
Het volledige programma vind je hier.
Kaarten
Aanmelden doe je via de website. Kaarten kosten €295 per stuk en er geldt een korting van €100 voor leden en oud-bezoekers van verschillende tijdschriften en evenementen.
Verloting van gratis entreekaart
Wil je gratis naar het Data Driven Commerce Congres? We verloten 2 kaarten onder de lezers. Wil jij kans maken op een gratis entreekaart, vul dan simpelweg het formulier in op anali.st/verloting.
Meedoen kan tot woensdag 3 februari, 13:30.
We verwelkomen je graag op 18 februari
We verwelkomen je graag op 18 oktober bij de eerste editie van het Data Driven Commerce Congres. Kijk voor meer informatie op www.datadriven-commerce.nl.