Dinsdag 9 februari 2016 organiseert webanalisten.nl de 6e Digital Data Tips Tuesday in Dauphine te Amsterdam. We hebben in het auditorium van Dauphine weer ruimte voor 100 analytics en optimalisatie managers en specialisten. Het thema voor deze meetup is Data & Customer Experience.
Deze keer hebben we 2 cases van bedrijven over hoe zij met data de customer experience verbeteren. Dit zijn Rudger de Groot van Conrad en Kevin Anderson van ING. Daarnaast zal Digital Analytics specialist en client succes manager van Webtrekk, Spencer Altman, zijn visie delen over of jouw bedrijf over 5 jaar nog wel bestaat als je niet handiger omgaat met onsite data.
De inschrijving voor #DDTT #6 is nu geopend: schrijf je in op de Digital Data Tips Tuesday website
Programma 9 februari
- 15.00 – Doors open – coffee & tea
- 15.35 – Intro Webanalisten.nl – News & Events – Ton Wesseling
- 15.45 – Rudger de Groot – Head of CRO – Conrad International
Segmentation in Optimization - 16.15 – Kevin Anderson – Chapter Lead Data Analytics – ING
Improving Customer Experience using Analytics - 16.15 – Spencer Altman – Customer succes manager – Webtrekk
Data is your New Oil, Identity your Faster Horse - 17.15 – Thank you & next session date
- 17.20 – Drinks & bitterballen
- 18.45 – End
Inschrijven
#DDTT is, met dank aan onze sponsors, gratis toegankelijk voor medior en senior experts werkend voor een bureau of aan de klant-zijde. Voor opdracht zoekende freelancers, bezoekers met een sales of account functie of bezoekers die werkzaam zijn voor een software leverancier vragen we 40 euro sponsorgeld entree. Maximaal 3 personen per bedrijf.
Inschrijven kan via de Digital Data Tips Tuesday website.
Sponsors
Dank aan de #DDTT sponsors, zij maken deze meetup mogelijk!