Op 1 & 2 februari 2017 organiseert de MOA voor de 15e keer Nederlands grootste Marketing & Insights Event (MIE) in het Media Plaza Utrecht.
De digitalisering heeft zich razendsnel gevestigd in onze samenleving en daarmee is een gigantische groei aan informatie en communicatie ontstaan. Alles gaat sneller dan ooit te voren, consumenten zijn nog nooit zo mondig en zichtbaar geweest. Mede daarom moet marketing effectiever en transparanter zijn en kunnen vertrouwen op inzicht en advies. De waarheden van vroeger zijn op alle terreinen achterhaald. Dat geldt voor advertising, retail, klanttevredenheid en marktonderzoek.
Vooral grote bedrijven met gevestigde belangen hebben het moeilijk om zich aan te passen. Wie dat wel kunnen zijn organisaties die openstaan voor de verandering en zich pijlsnel weten aan te passen. Op het MIE hoor je alles over succesvolle initiatieven op het gebied van digitale marketing, sociale media en e-commerce. Waarom en waardoor zijn deze initiatieven succesvol? Wat kun je leren om je positie te bepalen in een veranderende wereld? Wat zijn de do’s en de don’ts? Eén ding is zeker: succesvol zijn in 2017 betekent beter luisteren naar klanten, met ze samenwerken, en ook sneller zijn dan je concurrenten.
Impressie van Marketing & Insights Event 2016
Inschrijven met korting & verloting vrijkaarten
Als mediapartner van het Marketing & Insights Event mogen wij onze lezers 15% korting bieden. Gebruik de speciale CLOU-kortingscode 6005153483 en kom naar het MIE voor slechts €119,50 (Reguliere prijs €139,50). De prijs is incl. koffie/thee/water, lunch, middagsnack en netwerkborrel, excl. BTW. Deze actie is geldig tot uiterlijk 31 januari, 17.00 uur.
Wil jij kans maken op een gratis entreekaart voor een dag naar keuze, vul dan simpelweg het formulier in op anali.st/verloting. Meedoen kan tot maandag 30 januari, 11:30 uur. We maken de winnaars om 12 uur bekend, zodat je tijdens de lunch plannen kan gaan maken!
Deze workshops en keynotes mag je zeker niet missen
Masterclasses (woensdag 1 februari):
Interactieve masterclass Customer Experience: de emotionele klantreis door Dylan Wienke – Store Support, Simone Zwiers – Store Support
Customer Journey Analytics, de Journey Map voorbij door Theo van der Steen – Underlined, Sander Claus – Underlined
Masterclasses (donderdag 2 februari):
Team-up: hoe je Grote Ideeën succesvol door je organisatie heen loodst door Anouk Randag (Beautiful Lives) en Hanneke Hövels (Beautiful Lives).
Doe het eens anders als je durft! Masterclass design thinking door Tikor Kroese ( SAMR) en Ruben van Hoof (SAMR)
Brand Religion: Shed a new light on today’s marketing beliefs door Anita Peerdeman (InSites Consulting) en Mathieu Veldhuijzen (InSites Consulting).
The 7 deadly sins of Analytics 2017 insider edition door Steen Rasmussen (IIH Nordic)
Keynotes:
Woensdag 1 februari 16.15 – 17.15 – De oervorm van Marketing en Communicatie: het Parade maken door Terts Brinkhoff en Loes luca.
Woensdag 1 februari 9.00 – 9.40 – Aim high, shoot for the moon, even if you miss you will land among the stars door Vivienne van Eijkelenborg.
Donderdag 2 februari 16.15 – 17.15 – SpotifyING your organization: agility at scale door Vincent van den Boogert.
Donderdag 09.00 – 09.40 – BIG DATA MARKETING snel – simpel – succesvol door Paul Postma.
Voor het volledige MIE programma, klik hier.