Ben je betrokken of ga je regelmatig betrokken worden bij conversie optimalisatie activiteiten binnen jouw bedrijf? Volg dan de CRO cursus van Online Dialogue. Tijdens de Conversie Manager cursus laten de experts van Online Dialogue je kennismaken met de essentials van het conversie optimalisatie proces, de statistische kant van CRO, de basis van consumentenpsychologie (hoe nemen mensen beslissingen) en welke tools je waarvoor en op welke manier inzet. In vier sessies leer je alle basisprincipes van effectieve conversie optimalisatie en behoeden ze je voor de vele valkuilen in dit vakgebied.
4 dagdelen, 4 expertisegebieden
- Uitleg van het FACT & ACT continue conversie optimalisatie proces
- De statistiek achter CRO: vooronderzoek, test bandbreedte, analyse van resultaten
- De psychologie achter CRO: emotie, ratio en het stellen en prioriteren van hypotheses
- De tools achter CRO: analytics, testing, tag management, workflow management, learnings library
Wil je weten hoe het conversiepercentage effectief kunt laten groeien? Wat jouw data je wilt vertellen? Hoe je klanten denken? En welke stappen je moet vervullen als je structureel wilt optimaliseren? Schrijf je dan in voor deze cursus of lees meer over deze Conversie Manager opleiding.
Praktische informatie
Doorlooptijd: 4 weken
Woensdagen van 9:30 tot 12:30 uur
Elke sessie door 2 vakexperts
Vlak bij Utrecht Centraal Station
Investering: €1295,-
Aantal deelnemers: maximaal 16
Start elke maand, bij 10 deelnemers
De eerstvolgende CRO Manager cursus (met nog vrije plaatsen) start op woensdag 5 april 2017. Schrijf je snel in want vol = vol!