Dinsdag 4 juli 2017 organiseert webanalisten.nl de 7e Digital Data Tips Tuesday in Dauphine te Amsterdam. We hebben in het auditorium van Dauphine weer ruimte voor 100 analytics en optimalisatie managers en specialisten. Het thema voor de aanstaande meetup is de status van de Nederlandse CRO markt en in het specifiek: tools.
Op het programma staan dit keer cases van Hubert Wassner, Chief Data Scientist bij AB Tasty en Manuel Da Costa, founder van Effective Experiments. Daarnaast zal Ton Wesseling het event inleiden aan de hand van de resultaten van het door webanalisten.nl uitgevoerde onderzoek naar de ontwikkelingen en veranderingen in de CRO markt.
De inschrijving voor #DDTT 7 is nu geopend: schrijf je in op de Digital Data Tips Tuesday website!
Programma 4 juli (de DDTT is Engelstalig)
15.00 – Doors open – coffee & tea
15.45 – Ton Wesseling – Chief Optimization Officer – Online Dialogue, Netherlands
Results of the State of the Dutch CRO industry survey by Webanalisten.nl
16.15 – Hubert Wassner – Chief Data scientist – AB Tasty, France
ABTasty view: the Data Science behind testing, optimization and personalization
16.45 – Manuel da Costa – Founder – Effective Experiments, UK
Effective Experiments view: Structure your testing program and make insights findable.
17.15 – Drinks & bitterballen
18.45 – End
#DDTT is, met dank aan onze sponsors, gratis toegankelijk voor medior en senior experts werkend voor een bureau of aan de klantzijde. Voor opdracht zoekende freelancers, bezoekers met een sales of account functie of bezoekers die werkzaam zijn voor een software leverancier vragen we 50 euro sponsorgeld entree. Maximaal 3 personen per bedrijf.
Inschrijven kan via de Digital Data Tips Tuesday website.
Sponsors
Dank aan de DDTT sponsors, zij maken deze meetup mogelijk!