Optimalisatie is een kerncompetentie voor online bedrijven. Het dagelijks werk is verschoven van beheren en proberen naar data gedreven continue optimalisatie. Door middel van deze opleiding leer je hoe het moet. Van het opzetten van het proces tot en met het optimaliseren op basis van psychologie.
Ben jij betrokken of ga je regelmatig betrokken worden bij conversie optimalisatie activiteiten binnen jouw bedrijf? Volg dan deze conversie optimalisatie opleiding.
Leer optimaliseren van de Online Dialogue experts
Het team van Online Dialogue specialisten, wereldwijd gezien als thought leader in conversie optimalisatie, geeft nu de opleiding Conversie Specialist! Vier ochtenden over proces, statistiek, psychologie en UX.
Wil je weten hoe je het conversiepercentage effectief kunt laten groeien? Wat jouw data je wil vertellen? Hoe je klanten denken? En welke stappen je moet vervullen als je structureel wilt optimaliseren? Schrijf je dan in voor deze opleiding.
Wat zeggen de cursisten over de opleiding?
Inge Muijshondt –“Inspirerende en interessante cursus gegeven door professionals met veel liefde en enthousiasme voor hun vak. We hebben veel praktische handvatten gekregen om zelf mee aan de slag te gaan. Aanrader!”
Claire Cavens –“Leerzame cursus, voldoende tijd voor interactie, vragen en eigen voorbeelden. Leuk in kleine groep en enthousiaste sprekers met passie voor het vak. Heel veel zin om de opgedane kennis toe te gaan passen!”
Bas van Opdorp –“Erg pragmatische cursus over CRO. Veel duidelijke, concrete voorbeelden hoe CRO toe te passen. En vooral ook heel veel nuttige tools! Prettige en toegankelijke sprekers.”
Isolde Roodselaar – Marketing Manager bij True North Marketing
“Ik heb de training voor Conversie Specialist bij Online Dialogue met veel plezier gevolgd. Het is een zeer goede training gegeven door professionals die duidelijk voorop lopen in hun vakgebied. Fijne dynamiek! Mooi handvatten gekregen om concreet mee aan de slag te gaan.”
4 dagdelen, 4 expertisegebieden
In vier sessies leer je alle basisprincipes van effectieve conversie optimalisatie en behoeden we je voor de vele valkuilen in dit vakgebied.
- Dag 1: uitleg van het FACT & ACT – continue conversie optimalisatie proces.
- Dag 2: de statistiek achter CRO – vooronderzoek, test bandbreedte, analyse van resultaten.
- Dag 3: de psychologie achter CRO – emotie, ratio en het stellen en prioriteren van hypotheses.
- Dag 4: in de praktijk brengen: omzetten van hypotheses in designs, advies in tooling en bovenal het leren van de experts
Meer informatie en contactgegevens zijn te vinden op de website van Online Dialogue.