Op woensdag 9 oktober aanstaande organiseren wij samen met onze Engelstalige zus Online Optimizers “A night of Optimization & Persuasion” tijdens de Amsterdam e-Week. Deze meetup vindt plaats op het Optimizely hoofdkantoor in Amsterdam centrum.
Deze speciale avond gaat vooraf aan de Emerce Eday op 10 oktober. Op dit evenement, waar je alles te weten komt over de laatste ontwikkelingen op media, marketing en e-business gebied, is o.a. Online Dialogue‘s Chief Persuasion Officer Bart Schutz een van de sprekers. Hij spreekt daar samen met Nathalie Nahai (The Web Psychologist). Nathalie is een award-winning spreker en schrijver van het boek ‘Webs of Influence: The Psychology of Online Persuasion‘.
Nathalie zal samen met Bart en onze eigen Ton Wesseling het programma vullen van “a Night of Optimization and Persuasion” op 9 oktober.
Programma woensdag 9 oktober 2013
- 20.00 – 20.20 uur: zaal open / ontvangst
- 20.20 – 20.30 uur: welkom / intro door Optimizely
- 20.30 – Winning at Optimization – Ton Wesseling
- 20.50 – Web Psychology – Nathalie Nahai
- 21.20 – Wheel of Persuasion – Bart Schutz
- 21.50 – Conversion Clinic + Q&A – Nathalie, Bart en Ton
- 22.20 – borrel
- 23.00 – einde
Registeren?
Wil je erbij zijn? Dan kun je je registreren voor de meetup via Meetup. Kaarten voor deze avond kosten € 20 per persoon.
We zouden het erg leuk vinden als je erbij bent. Het adres van het Optimizely kantoor is Egelantiersstraat 143 in Amsterdam.