Als Web Analyst optimaliseer je abnamro.nl voor klanten. Je bent in staat het proces vanaf het moment dat de ABN AMRO site wordt bezocht tot en met het moment dat de site wordt verlaten te analyseren en voorstellen te doen.
Het spreekt voor zichzelf dat je goed op de hoogte bent van de laatste ontwikkelingen op het gebied van internetverkoop, usability en online klantgedrag waardoor je voorstellen kan doen die de conversie verhogen of voor meer verkeer zorgen.
- Je analyseert het online gedrag en vertaalt dit verbeterpunten;
- Uitvoeren en evalueren van A/B- en Multivariate-testing;
- Proactief identificeren van marktontwikkelingen op het gebied van webanalytics;
- Ontdekken van patronen in de data en deze vervolgens omzetten naar concrete acties binnen de organisatie t.b.v. het verbeteren van de commerciële resultaten.
ABN AMRO zoekt voor deze functie een zelfstandige specialist met minimaal HBO werk- en denkniveau en 3 tot 5 jaar werkervaring in het vakgebied. Bij voorkeur heb je ruime ervaring met de verschillende Ominiture tools SiteCatalyst en Test & Target one-1-one. Je hebt een goed analytisch vermogen, hebt goede contactuele eigenschappen en een servicegerichte instelling.
Wij bieden een zeer boeiende baan, leuke collega´s en uitdagend werk in een dynamische (leer)omgeving. Je salaris is marktconform inclusief pensioen en aansluitend bij je kennis en ervaring.
In deze functie is er veel ruimte voor eigen initiatief, samenwerking, training en opleiding. Je bent werkzaam op ons kantoor in Amsterdam Zuid-Oost.
Contact
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sven van Heusden (Recruiter) op nummer 020-3438475. Meer informatie over de functie is te vinden op www.abnamro.nl/werken, referentiecode 039966.