Voor het 5e jaar op rij organiseert Webanalisten.nl op 16, 17 en 18 november 2018 het welbekende Conversion Hotel op het prachtige eiland Texel. Hét evenement waar iedere optimalisatie-gek maanden naar uitkijkt.
Volgende ticket sale: 24 september om 16:00 uur
Voor de vijfde editie verkopen we maar liefst 400 kaarten (en 270 hotelkamers)! Ondanks het dubbele aantal tickets tijdens de eerste ticket-release van Conversion Hotel 2018 zijn ze wéér uitverkocht binnen 1 dag! SAVE THE DATE voor de volgende ticket release op: 2 oktober om 16:00 uur (Amsterdam time).
> Koop je ticket(s) op https://conversionhotel.com/
Ticket informatie
Je kunt kiezen uit twee soorten tickets:
2 tickets – 2 persoons hotelkamer voor 1.250,00 EUR (excl. BTW)
Dit is inclusief:
- 3 dagen optimalisatie kennis
- 2 kaartjes voor de conferentie
- 2 nachten in 1 hotelkamer met 2 eenpersoonsbedden
- Verblijf in een nabijgelegen conferentiehotel
- Ontbijt, lunch en diner inbegrepen
1 ticket – 1 persoons hotelkamer voor 850.00 EUR (excl. BTW)
Dit is inclusief:
- 3 dagen optimalisatie kennis
- 1 ticket voor de conferentie
- 2 nachten in een hotelkamer met een tweepersoonsbed
- Verblijf in een nabijgelegen conferentiehotel
- Ontbijt, lunch en diner inbegrepen
De eerste sprekers zijn al bekend!
Conversion Hotel is een volledig Engels gesproken conferentie over online optimalisatie, en de eerste optredens zijn al bekend:
- Michael Aagaard – Denmark / Canada (confirmation bias en wildlife photography expert)
- Karl Gilis – Belgium (jup, die hard lachende man die er tot nu toe iedere Conversion Hotel was!)
- Chad Sanderson – USA (experimentation lead bij Sephora, data statistics guru)
- The Waldorf & Statler of Digital Marketing – USA (Justin Rondeau & Alex Birkett)
- Lisa Pierson – Canada (The conversion Copywriter)
- Aleksander Fabijan – Slovenië (PHD researcher, Malmö University)
- Erin Weigel – USA (Principal Designer, booking.com)
- Annemarie Steen – NL (Improving performance playfully)
- Tom van Dun – NL (Infocomics, drawing attention)
- Lizzie EardLey – UK (Datascientist, Skyscanner)
Er zijn dit jaar 16 keynotes, een speciale line-up, leuke verrassingen en nóg meer workshops en rondetafelgesprekken. Ieder hotel is van hoge kwaliteit, volgeboekt voor #CH2018 en op loopafstand van conferentiehotel Opduin.
Zorg dat je er bij bent
Een weekend dat voor iedereen, nieuw of veteraan, elk jaar weer anders is. Altijd een twist, een verrassing, nieuw concept en natuurlijk de verbeteringen die wij elk jaar weer doorvoeren dankzij alle feedback. Want… Always be optimizing!
Save the date!
Zet 2 oktober om 16:00 uur in je agenda voor de volgende ticket release, want wie wil er niet 12 uur inhoud, 12 uur slaap en 24 uur gezelligheid met nog meer gelijkgestemde mensen!
> Koop je ticket(s) op https://conversionhotel.com/
Partners CH2018
Conversion Hotel 2018 wordt mede mogelijk gemaakt door Online Dialogue, AB Tasty, Usabilla, Team Croco en Zoho Pagesense!
Ga naar https://conversionhotel.com/ voor meer informatie over het event.