Conversion Hotel 2016 zit er weer op…
Zet 200 vakidioten op een eiland en je krijgt het volgende weekend tafereel.
Vrijdagmiddag
Oude vrienden, nieuwe vrienden. Bij het uitstappen van je auto heel goed de deur vasthouden. Wapperende vlaggen. Het is gewoon weer als vanouds.
Tussen 11 en 13 uur stromen deelnemers, sprekers en crewmembers binnen. Wat een frisse gezichten overal (“ik spreek je zondag nog wel”,dacht ik bij mijzelf). Gezelligheid en gesprekken over ons vak zijn overal in de gangen te horen.
Welcome pack
Eerst inchecken. Alles wat je nodig hebt om dit weekend door te komen stond dit jaar klaar in je hotelkamer.
NIEUW: Badge hunting
Keynote 1: CRO Maturity (Jeffrey Eisenberg)
Keynote 2: Psychology myths debunked (Ben Ambridge)
Keynote 3: Data + Psychology = Growth (André Morys)
Keynote 4: Morphing websites (Gui Liberali)
Vrijdagavond
Diner
Keynote 5: Digital Marketing in 2022: Surviving the revolution (Jono Alderson)
Het borrelen kan beginnen
Zaterdagochtend
Keynote 6: Conversion Copywriting (Amy Harrison)
Keynote 7: 6 Ways to Supe Up Your Google Analytics Data (Annie Cushing)
Keynote 8: Email marketing: metrics for the customer age (Dela Quist)
Zaterdagmiddag
Zaterdagmiddag kon je op twee verschillende manieren doorbrengen. Je kon je van tevoren inschrijven voor een van de drie workshops of je kon deelnemen aan de oude vertrouwde unconference sessies.
Unconferences
Workshops
Tussen alle kennis door
Zaterdagavond
Keynote 9:The Philosophy and Ethics of Attention and Persuasion (James Williams)
De band
Zondag
Keynote 10: Storytelling in Design (Anna Dahlström)
Keynote 11: Optimization Wheel (John Ekman)
Keynote 12: Ten Meters of Thinking (Paul Hughes)
The walk of fame
12 sprekers in totaal, 11 + 1 secret speaker. Dank aan alle sprekers. Niet alleen met jullie kennis tijdens de keynotes maar ook tijdens de workshops, de unconferences, het diner, de lunch en de borrel.
En de boot vaart…. niet
We hadden zondagmiddag te maken met een heftige storm en dan merk je ineens weer dat je op een eiland zit.
Maar volgens mij heeft iedereen het weer gered en heeft iedereen dus echt officieel Conversion Hotel 2016 overleefd.
De dagen na Conversion Hotel 2016
Zoveel kennis opgedaan…
Zoveel lol gehad…
Zo hard gewerkt…
Blogs
Er zijn leuke en interessante blogs geschreven over alle learnings van Conversion Hotel 2016. Dank jullie wel. Hier een aantal linkjes:
http://www.conversionreview.com/blog/conversion-hotel/
https://www.traffic-builders.com/conversion-hotel-2016/
http://blog.ism.nl/wat-je-hebt-gemist-op-conversion-hotel-2016
Op http://conversionhotel.com/ vind je alle powerpoints, filmpjes, foto’s etc.
What happens on Texel stays on Texel
Trust nobody..Trust your data
Dit jaar hebben we een NPS van +75. Dit is waanzinnig hoog als je bedenkt dat Netflix een NPS van +50 heeft, Amazon +69 en Apple +70.
Bedankt allemaal! Het was weer super!
Tot volgend jaar
Wil je er volgend jaar ook (weer) bij zijn? Schrijf je dan vast in voor de wachtlijst voor 2017: http://anali.st/ch2017waitinglist.
Je krijgt dan als eerste de kans om een kaartje te bemachtigen.