Op 17, 18 en 19 november 2017 is het weer tijd voor hét evenement waar iedere optimalisatie-gek maanden naar uitkijkt. Als je een van de gelukkigen bent die een kaartje heeft weten te bemachtigen natuurlijk. Want ook dit jaar zijn de kaarten voor Conversion Hotel eruit gevlogen. Het weekend is voor iedereen, nieuw of veteraan, elk jaar weer anders. Altijd een twist, een verrassing, nieuw concept en natuurlijk de verbeteringen die wij elk jaar weer doorvoeren dankzij alle feedback. Want… Always be optimizing!
Oranje boven
Net als andere jaren hebben we weer een mooi kleurtje uitgezocht. Na blauw, groen en paars leek het ons wel eens leuk om hotel Opduin en hotel Greenside het hele weekend oranje te kleuren!
De sprekers
We hebben alles uit de kast getrokken om deze vierde editie van Conversion Hotel weer onvergetelijk te maken. Een paar statistieken:
- 156 hotelkamers, heel Hotel Opduin en Hotel Greenside zijn voor ons.
- Er komen maar liefst 240 mensen (helemaal uitverkocht!) waaronder mensen van Adidas, Bol, TMG, ING, Philips, TUI en Kleertjes.
- Iedere kaartverkoop ronde was binnen 1 uur uitverkocht. De laatste ronde zelfs binnen 1 minuut (en dat zonder dat de sprekers bekend waren!).
- 27% van alle deelnemers komen niet uit Nederland (o.a. veel mensen uit België en UK, maar ook deelnemers uit Frankrijk, Verenigde Staten en landen zoals Servië, Slowakije, Estland en Roemenië.
- In totaal zijn er 12 keynote sprekers, 6 uit de CRO wereld en 6 uit andere vakgebieden, 5 vrouwelijke en 7 mannelijke sprekers, 4 sprekers uit Nederland en 8 internationale sprekers uit 5 verschillende landen, waaronder CRO specialisten van Spotify en Microsoft, maar ook beroemde TED sprekers met miljoenen views.
Zo verzorgen onder andere Ronny Kohavi (General Manager, Analysis and Experimentation @ Microsoft), Joost de Schepper (lead conversion optimization @ Spotify) en Els Aerts (Managing partner @ AGconsult) een keynote. Bekijk de rest van de sprekers en het programma op de conversionhotel.com.
Heb je nog vragen na afloop van een presentatie? Nodig je favoriete spreker uit voor een biertje aan de bar of tik hem of haar eens op de schouder bij het ontbijt. Want wat Conversion Hotel zo uniek maakt is dat iedereen (ook de sprekers) gewoon het hele weekend in het hotel en op het eiland rondlopen. Het zijn net mensen.
Zaterdag = Unconference day
Ook dit jaar kun je ervoor kiezen om zelf de spotlights in te stappen tijdens de Unconference sessies op zaterdag. Wil je geïnspireerd worden? Vertellen over een project waar je mee bezig bent? Heb je vragen of discussiepunten? Je zet jouw onderwerp in een tijdvak en gaat vervolgens met een groepje geïnteresseerden ergens in het hotel in discussie. Leren van elkaar! Luister, meng je in het verhaal en durf te vragen.
Naast de sessies van de unconference zijn er ook 6 langere sessies van 90 minuten waarvan de onderwerpen en sessie leiders al vaststaan (meer een soort workshops of Ask Me Anything’s). Kies bijvoorbeeld voor een sessie met Els Aerts over User Testing of vraag Craig Sullivan 90 minuten het hemd van het lijf. Zie hier welke sessies al zijn gepland:
David JP Phillips (SWE) | Moving Mountains
Manuel Da Costa (UK) | Overcoming Pitfalls in running CRO programs.
Introduction in Online Psychology for CRO | Online Dialogue
Ronny Kohavi (USA) | Ask me anything on large scale experiments
Els Aerts (BE) | User testing
Craig Sullivan (UK) | Ask Me Anything
Genieten
Naast spreken over optimalisatie is er tijd voor lange wandelingen over het strand en zijn de avonden gevuld met lekker eten, open bar en geweldige muziek om op te dansen en mee te zingen. Kortom, wij kunnen niet wachten…
CH2018
Is het je nou niet gelukt een kaartje te bemachtigen? Schrijf je dan vast in voor de wachtlijst voor 2018: https://anali.st/ch2018waitinglist.