dtt11 value from your data

DDTT #11 + nieuwjaarsborrel op 21 januari in Amsterdam – Get value from your data

Dinsdag 21 januari organiseert webanalisten.nl de 11e Digital Data Tips Tuesday in Dauphine te Amsterdam. We hebben in het auditorium van Dauphine weer ruimte voor 100 analytics en optimalisatie managers en specialisten. Het thema voor deze aanstaande meetup is Get value from your data: zowel kwalitatief en kwantitatief.

dtt11 value from your data

Sprekers

De eerste spreker is Bas Brilman. Hij is werkzaam bij RTL – Videoland als UX lead en zijn presentatie gaat over: ‘How to zoom out on journeys with user feedback’.

De tweede presentatie zal gegeven worden door Hans Willemse van Nationale Nederlanden. Hij bespreekt: ‘How impact scores of visitors can improve your customer journey’.

Tot slot staat Ton Wesseling op het podium. Bij eerdere edities van de DDTT was hij host en nu staat hij als spreker op het podium. Hij is founder van Online Dialogue en Webanalisten. Hij gaat het hebben over: ‘How an analyst can add more value to experimentation’.

dtt11 value from your data

Programma 21 januari (de DDTT is Engelstalig)

15.00 – Deuren open – koffie & thee
15.35 – Ruben de Boer (NL) – host van de #DDTT
Welkom & introductie
15.45 – Bas Brilman (NL) – UX Lead Videoland – RTL
‘How to zoom out on journeys with user feedback’
16.15 – Hans Willemse (NL) – Product Owner / Senior Online Marketeer Nationale Nederlanden
‘How impact scores of visitors can improve your customer journey’
16.45 – Ton Wesseling (NL) – Founder Online Dialogue
‘How an analyst can add more value to experimentation’
17.15 – Nieuwjaarsborrel – drankjes & bitterballen
18.30 – Einde

DDTT vraagt 30,25 euro entree (inclusief BTW) voor dit evenement, inclusief de nieuwjaarsborrel. Deze kaartjes zijn bedoeld voor experts van junior tot senior en strategen vanuit merk- en bureauzijde. Voor software leveranciers, sales mensen en recruiters hebben we beperkte toegang en hanteren we andere tarieven.

Leden van onze Webanalisten nieuwsbrief hebben een kortingscode ontvangen waarmee ze zich gratis kunnen aanmelden.

Inschrijven kan via de Digital Data Tips Tuesday website.

Sponsors

DDTT #11 wordt mogelijk gemaakt door AdobeUsabilla en Online Dialogue.