Na een succesvolle, uitverkochte, eerste editie presenteert de MOA, Center for Marketing Insights – Research – Analytics, op woensdag 11 oktober de tweede editie van het Digital Analytics Congres in Media Plaza Utrecht. Na de uitverkochte editie van afgelopen jaar zijn er nu 3 grotere zalen tot de beschikking voor ± 400 bezoekers! Koop je ticket(s) hier.
Speciaal voor onze lezers: ontvang 79 euro korting op je ticket met de kortingscode ‘webanalisten20’!
Er zijn 3 centrale thema’s die de dag vormgeven:
1. Analytics & Statistics
2. Personalisatie & Segmentatie
3. Effectief datagebruik binnen je organisatie
Wie komen er spreken op het Digital Analytics Congres?
Aan het woord zijn internationale en nationale start-ups, gerenommeerde bedrijven en tool specialisten met cases en tips die direct toepasbaar zijn. De dag wordt afgesloten met een netwerkborrel waar onder het genot van een hapje en drankje met elkaar in gesprek kan worden gegaan.
Voor wie is het Digital Analytics Congres?
De MOA verwelkomt iedereen die zich bezighoudt met het rapporteren, analyseren en optimaliseren op basis van digital data om inzichten in klantgedrag te vergroten, campagnes te verbeteren en sites te optimaliseren.
- Web analisten
- Digital analisten
- Data Scientists
- E-commerce managers
- Online Marketeers
- Usability specialisten
- ICT specialisten
- Overige geïnteresseerden
Over de MOA
De MOA heeft als doel de kwaliteit van survey based en non-survey based information, zowel nationaal als internationaal, in de breedste zin van het woord te bevorderen, ontwikkelen en stimuleren. Daarnaast behartigt de vereniging de belangen van (virtuele) respondenten, gebruikers en aanbieders van digital analytics, marketing research en opinie- en beleidsonderzoek. De MOA streeft naar een ledenbestand van gekwalificeerde onderzoekers die werkzaam zijn binnen bedrijfsleven, overheid en bureaus. Kennis maken en kennis delen staat centraal in deze missie.