‘In elke organisatie hoort een data-analist’
Peter O’Neill helpt organisaties om meer uit hun data te halen. Op het Digital Analytics Congres vertelt hij wat er nog vaak fout gaat. Organisaties moeten volgens de Brit heel anders naar digital analytics gaan kijken en niet bang zijn om erin te investeren.
Passie voor data
Peter O’Neill werkt sinds 2006... » Lees meer van '‘In elke organisatie hoort een data-analist’'
Het is weer tijd om te bowlen! MeasureBowling Utrecht, 11 oktober 2018
De mensen die er eerdere jaren bij waren, kunnen zich de vorige edities ongetwijfeld nog herinneren! Eens per jaar trekken we de bowlingschoenen uit de kast en kegelen we de pinnen van de baan. Dit doen we tijdens MeasureBowling Utrecht, het Nederlandse deel van MeasureBowling Europe.
Bier, bowling en bitterballen
De vorige... » Lees meer van 'Het is weer tijd om te bowlen! MeasureBowling Utrecht, 11 oktober 2018'
Verrijk je kennis op het Digital Analytics Congres (& win een gratis toegangskaart)!
Na twee uitverkochte edities presenteert het MOA Platform Digital Analytics op 9 oktober alweer het derde Digital Analytics Congres. De MOA is druk bezig met het programma en heeft al een indrukwekkende line-up met (inter-)nationale topsprekers, expertsessies en klantcases. Het belooft dus weer een inspirerende dag te worden waar je... » Lees meer van 'Verrijk je kennis op het Digital Analytics Congres (& win een gratis toegangskaart)!'
DDTT8 – CRO & A/B-testing – growing up
Vorige week dinsdag 20 maart organiseerde webanalisten.nl de 8e Digital Data Tips Tuesday in Dauphine te Amsterdam. Meer dan 120 analytics en optimalisatie managers en specialisten verzamelden zich in het auditorium van Dauphine om samen al hun kennis en ervaringen te delen over CRO & A/B-testing en te luisteren naar... » Lees meer van 'DDTT8 – CRO & A/B-testing – growing up'
De 5 belangrijkste take aways van het MIE 2018
Ruim 2400 marketeers, data-analisten, insights managers en research professionals bezochten op 31 januari en 1 februari het MIE, het grootste marketing, insights en analytics event van Nederland. Webanalisten.nl was beide dagen aanwezig en wij hebben de 5 belangrijkste take aways voor jullie op een rijtje gezet!
1. Weg met silo’s!
Opvallend in... » Lees meer van 'De 5 belangrijkste take aways van het MIE 2018'
Analytics op het Marketing & Insights Event (MIE)
Hoe vind je de weg in steeds meer informatie, hoe zet je analyse om in insights, hoe maak je inzicht inzetbaar en krijgt elke marketinginspanning een sneeuwbaleffect? Het MIE, Nederlands grootste Marketing & Insights Event, laat geen vraag onbeantwoord.
In twee dagen biedt het MIE een programma met 95 praktijkcases, masterclasses... » Lees meer van 'Analytics op het Marketing & Insights Event (MIE)'
Programma Marketing & Insights Event (MIE) 2018 bekend! (& ontvang korting!)
Hoe vind je de weg in steeds meer informatie, hoe zet je analyse om in insights, hoe maak je inzicht inzetbaar en krijgt elke marketinginspanning een sneeuwbaleffect? Het MIE, Nederlands grootste Marketing & Insights Event, laat geen vraag onbeantwoord.
Kom op 31 januari en 1 februari 2018 langs voor een ware... » Lees meer van 'Programma Marketing & Insights Event (MIE) 2018 bekend! (& ontvang korting!)'
Emerce Conversion: betere conversie in één dag! (+vrijkaarten!)
Emerce Conversion is het grootste Nederlandse congres op het gebied van conversie-optimalisatie. Het draait op 13 april om meer resultaat via het digitale kanaal. Emerce Conversion geeft daarom antwoorden op vragen als:
Hoe zet ik traffic succesvol om in kopers?
Met welke pricing tactieken en psychologische principes verhoog ik... » Lees meer van 'Emerce Conversion: betere conversie in één dag! (+vrijkaarten!)'