Het congres seizoen is in volle gang. Van begin maart tot en met eind mei kun je elk jaar bijna dagelijks wel naar een evenement toe. Zelfs voor onze niche van webanalyse en conversie optimalisatie begint de agenda in deze periode voller en voller te worden. Na het webanalytics congres en design for conversion als jaarlijks terugkerende industry events start Emerce dit jaar met het Conversion Event. Een congres met de focus puur op online conversie optimalisatie.
Wanneer, waar en wat?
Woensdag 20 april 2010 is Pakhuis de Zwijger in Amsterdam de locatie voor 24 experts, 15 cases en 12 tracks die één dag focussen op het verhogen van online sales. Op het programma van Emerce Coversion staan praktijkcases van ABN AMRO, Albumprinter, Cool Blue, Essent en ING. Bekende vakexperts spreken daarnaast over onderwerpen zoals verleiding, attribution, meten en verbetering.
Webanalisten is mediapartner van het congres en zal met bloggers aanwezig zijn om na afloop verslag uit te brengen. Daarnaast mogen wij 2 entreekaarten verloten! Om mee te doen aan de verloting hoef je slechts een reactie achter te laten onder dit bericht. Iedereen die een reactie achterlaat ontvangt na afloop een email met daarin een kortingscode voor bij het kopen van toegangskaarten!
We houden de traditie in stand en kiezen a.s. donderdag om 10.00 de winnaar door op dat moment wederom de stand van de AEX als losse cijfers bij elkaar op te tellen (zoals 3+3+0+2+5=13 voor 330,25) en met 5 te vermenigvuldigen.
We starten dan bovenaan met tellen (dubbele reacties slaan we over) en als de reacties op zijn gaan we bovenaan weer verder! Zodra we de eerste winnaar tegenkomen gaan we vanaf daar met hetzelfde AEX*5 getal door met tellen voor de 2e winnaar…
Reacties (69)