Emerce Conversion op 11 april in Amsterdam (+vrijkaarten!)

Het aftellen is begonnen. Nog een kleine twee weken en dan staat Pakhuis de Zwijger in Amsterdam volledig in het teken van conversie optimalisatie. Hoe gaat het bezoek van je website effectiever naar keuze en actie? Hoe worden kijkers kopers? En door welke verbeteringsslagen zijn toch al goed converterende sites nog beter geworden in het afgelopen jaar?

Programma

Wehkamp.nl

Een van de sprekers is Stijn Fien, Online Marketing Manager van wehkamp.nl. Hij vertelt op 11 april 2013 alles over de learnings en best practices van ROI aansturing van internetmarketing kanalen. Conversie optimalisatie start niet op de website maar ver er buiten. Een van de succes factoren van wehkamp.nl is het genereren van relevant bezoek in grote hoeveelheden.

De performance wordt nauwlettend aangestuurd door ROI doelen waarbij naast campagnekosten en opbrengsten ook wordt gekeken naar marge, credit fees en andere interne kosten.

Nog meer mooie cases in het programma

Naast wehkamp.nl zijn er in het programma ook cases van FBTO, Marktplaats, Belvilla, ANWB, MoneyYou en Ippies.nl, maar ook veel informatie om direct resultaten te boeken en workshops om dieper op de know how in te gaan. Als er één congres is waaraan je dit jaar moet deelnemen, dan is het deze!

Bekijk het volledige programma.

Verloting & korting

Alle lezers van webanalisten.nl kunnen gebruik maken van een korting van 50 euro op de entreeprijs, door de kortingscode “CONV50WEBA” te gebruiken bij je inschrijving.

Wil jij kans maken op een gratis entreekaart, vul dan simpelweg het formulier in op anali.st/verloting.
Meedoen kan tot woensdag 3 april, 16:00.

Reacties (1)

Reacties zijn gesloten.