Emerce Conversion op 14 april in Amsterdam (+vrijkaarten!)

Emerce Conversion is het grootste Nederlandse congres op het gebied van conversie-optimalisatie. Op dinsdag 14 april 2015 vindt de zesde editie plaats in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam.

Emerce Conversion: betere Conversie in één dag!

Hij is een graag geziene spreker op internationale conversion en marketing congressen en schrijft voor verschillende gerenommeerde publicaties. Op Conversion geeft Graig een geheel nieuwe kijk in de wereld van A/B testen. Welke mythen zien we aan voor waarheid, hoe worden we beïnvloed door leugens en wat is dan wel de optimale manier om te testen?

Conversion is het grootste Nederlandse congres op het gebied van conversie-optimalisatie. Hier komen experts aan het woord over de juiste contentstrategie, optimale customer journey, slimme pricing tactieken, ab-testing, voorspellende data en overtuigings principes. Cases over het proces, de interne organisatie en het hoe en waarom. En innovatie in tools,software en analytics.

Keynote spreker Craig Sullivan behandelt op Conversion de mythen, leugens en illusies van A/B-testen. Internationaal wordt hij beschouwd als een kampioen in UX en web analytics.

Meer dan 20 sprekers met cijfers, strategieën, best practices en learnings.

Enkele sessies uitgelicht

Optimal visit

Keynote spreker Craig Sullivan behandelt op Conversion de mythen, leugens en illusies van A/B testen. Internationaal wordt hij beschouwd als een kampioen in UX en web analytics. Hij is een graag geziene spreker op internationale conversion en marketing congressen en schrijft voor verschillende gerenommeerde publicaties.

Op Conversion geeft Graig een geheel nieuwe kijk in de wereld van A/B testen. Welke mythen zien we aan voor waarheid, hoe worden we beïnvloed door leugens en wat is dan wel de optimale manier om te testen?

Een killer strategie

Verborgen valkuilen, gebrek aan statische kennis of blind enthousiasme zorgen vaak voor een verkeerde conclusie. André Morys, ceo van Web Arts en expert in conversie strategieën helpt je aan de hand van een 15-stappen checklist naar een waterdichte strategie die past binnen jouw organisatie.

Ideale customer journey

Rudger de Groot heeft ruim 10 jaar e-commerce ervaring bij Conrad, de grootste elektronica etailer van de Benelux. In deze diepgaande case deelt hij nieuwe kennis en neemt hij je mee naar een ideale customer journey. Wat doet design, kleur- en taalgebruik met de bezoeker? En hoe is de route naar afrekenen?

Redesign: Wel of niet doen…?

Janco Klijnstra, Online Marketing manager bij Kaartje2Go, vertelt over de overwegingen tot een redesign en deelt de resultaten. Hoewel hij als expert een redesign in eerste instantie zelf afraadde vanwege risico tot conversie halvering en positiedalingen, spreken de resultaten voor zich.

Content engagement meten

Met Google Analytics en Google Tag Manager kan content als een verkoopkanaal tegenwoordig worden geëvalueerd in een tracking platform. Simo Ahava, internationaal geprezen expert op dit gebied vertelt over de heersende mythes over content tracking en komt met antwoorden. Een diepgaande expertsessie.

Bekijk hier de volledige line-up.

Verloting & korting

Alle lezers van webanalisten.nl kunnen gebruik maken van een korting van 50 euro op de entreeprijs. Schrijf je via deze link in en kies voor een Regular Ticket.

Wil jij kans maken op een gratis entreekaart, vul dan simpelweg het formulier in op anali.st/verloting.
Meedoen kan tot vrijdag 20 maart, 13:30.