Emerce Conversion op 21 april in Amsterdam (+vrijkaarten!)

Emerce Conversion is het grootste Nederlandse congres op het gebied van conversie-optimalisatie. Op dinsdag 21 april 2016 vindt de zevende editie plaats in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Emerce Conversion is onderdeel van Conversion Week.

emerce conversionEmerce Conversion: betere Conversie in één dag!

Emerce Conversion is het grootste Nederlandse congres op het gebied van conversie-optimalisatie. Het draait om resultaat. Meer omzet, transacties, downloads, deals of aanvragen.

Op 21 april 2016 duiken experts diep in de materie. Hoe zet je kijkers om in kopers? Met de juiste content, een optimale customer journey, slimme pricing tactieken, ab-testing, voorspellende data en de hulp van psychologische principes leer je hoe de kijkers te overtuigen tot een aankoop.

Wij voelen de meest succesvol converterende merken en websites van dit moment aan de tand. Je hoort over het proces, de tools en technieken, de interne organisatie en alles over hun weg naar succes. Sessies vol concrete tips en learnings.

Kortom: in één dag volledig up-to-date op het gebied van conversie-optimalisatie.

Sprekersupdate

De kracht van personalisatie in een mobiele wereld

 

emerce conversion - talia wolff

Keynote spreker Talia Wolf, conversie optimalisatie expert, oprichter van Conversioner en CMO bij Banana Splash, weet als geen ander wat personalisatie en emotional targeting doen voor je online resultaten. Maar werken dezelfde tactieken ook in de mobiele wereld? Tijdens Emerce Conversion gaat zij in op de emotie, gedragswetenschappen en personalisatietechnieken die je kunt toepassen in mobile design.

Talia is internationaal een veelgevraagd spreker en werd onlangs door PPC Hero genoemd als één van de 10 meest invloedrijke experts op het gebied van conversie optimalisatie.

Lees verder

Effective Visitors – converting visitors to clients

emerce conversion - lukasz zeleznyAlleen de juiste bezoeker converteert. Lukasz Zelezny – head of organic acquisition bij uSwitch.com pleit daarom om het aantal effectieve visits te meten en niet meer te focusen op het scoren van heel veel leads. Voor ons legt hij zijn resultaten bij het Britse uSwitch bloot. Lukasz geeft handvatten voor jouw doelen en objectives zodat ook jij kunt starten met het scoren van effectieve bezoekers.

Lees verder

Hoe weet je waar je online omzet misloopt?

emerce conversion - marie polliOntdek eerst wat voor jou belangrijk is, dit vormt de basis van jouw conversie optimalisatie strategie. Als je weet wat belangrijk is, kun je ook achterhalen waar je je website kunt optimaliseren. Marie Polli – Senior Conversion Optimizer bij ConversionXL laat je verdrinken in voorbeelden en praktische tips om de voor de hand liggende fouten te ontdekken en te voorkomen.

Lees verder

 

Bekijk hier de volledige line-up.

Verloting vrijkaarten

Vanuit Webanalisten verloten we twee vrijkaarten voor Emerce Conversion. Wil jij kans maken op een gratis entreekaart, vul dan simpelweg het formulier in op anali.st/verloting.
Meedoen kan tot dinsdag 15 maart, 13:30.