Waar gaat online advertising naar toe en wat is de bijdrage van nieuwe technieken en innovatie? Op 16 november krijg je het antwoord op deze vragen en meer tijdens Emerce Performance in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam.
On stage dit jaar succesvolle cases en praktische learnings over Advanced SEO, SEA, CRO, big data, marketing analytics, influencer marketing, blockchain én consumentenpsychologie.
Eerste sprekers
Esther Elberse van Bol.com. Esther is senior online marketeer innovatie en programmatic. Ze vertelt op 16 november de learnings van Bol.com’s overstap naar always-on programmatic flows en geeft inspirerende voorbeelden van de touch, tell, sell strategie.
James Prudhomme (Index Exhange). James vertelt hoe website-eigenaren hun programmatic banners aan kunnen bieden aan adverteerders via meerdere real-time veilingen (SSP’s). In Amerika is dit al een tijdje gemeengoed, maerland staat dit nog in de kinderschoenen. James zet alle pro’s en cons op een rij.
CEO van Faktor, een op Blockchain gebaseerd Identity Management platform, Tim Geenen vertelt hoe Blockchain het antwoord kan zijn op de nieuwe GDPR wet.
De overige 20 experts geven verdieping en strategisch advies over onderwerpen als automated trading, affiliate marketing, search, vergelijkers, display advertising en programmatic buying. Kortom, na Performance ben je up to date over alle topics van online advertising!
Must attend
Iedereen met verantwoordelijkheid voor online advertising + jij! Online beslissers van Nederlandse merken in onder andere retail, reisbranche, bank- en verzekeringswezen, automotive, IT, fashion en professionals van mediabureaus en de online industrie komen samen voor de nieuwste ontwikkelingen en beste cases van het moment.
Voor meer informatie over het programma, de sprekers en aanmelden: www.emerce.nl/performance.
Inschrijven met korting
Als mediapartner van Performance mogen wij onze lezers € 50,- korting bieden. Je kunt profiteren van deze korting door te registreren via deze link (kaartsoort: regular ticket).