Emerce Performance: DE jaarlijkse update over search, affiliate, RTB, automated trading en programmatic buying
Internationaal programma
De komende editie van Emerce Performance, gehouden 20 november in Pakhuis de Zwijger Amsterdam, belooft groots te worden. Deze 2014 update rond performance driven online advertising kent een uitgebreide line up met zeer ervaren (inter)nationale professionals. Wat speelt er in binnen- en buitenland op het gebied van search, affiliate, RTB, automated trading en programmatic buying. En hoe vergaat het de vergelijkers?
De line up van #performance14:
- Stylepit – Sïmon Saneback: Minder budget, meer klanten en een gedegen affilliate netwerk
- Ninja Analytics (Tel Aviv) – Yehoshua Coren: Optimaliseer ROI door doeltreffende Paid Search analyse
- nl – Jeremy Noya: Programmatic Trading. Business niet maximaliseren maar optimaliseren
- Fox Sports – Robert van Trigt: online advertising strategieën van Eredivisie Live
- FashionChick – Ellen Snijder & Catharina Zientz: Comparison shopping across borders
- Stay tuned for more!
Must attend
Iedereen met verantwoordelijkheid voor online advertising + jij! Online beslissers van Nederlandse merken in onder andere retail, reisbranche, bank- en verzekeringswezen, automotive, IT, fashion en professionals van mediabureaus en de online industrie komen samen voor de nieuwste ontwikkelingen en beste cases van het moment.
Voor meer informatie over het programma, de sprekers en aanmelden: www.emerce.nl/performance.
Inschrijven met korting & verloting
Als mediapartner van Performance mogen wij onze abonnees € 50,- korting bieden. Je kunt profiteren van deze korting door te registreren via deze link.
Wil jij kans maken op een gratis entreekaart, vul dan simpelweg het formulier in op anali.st/verloting.
Meedoen kan tot donderdag 6 november, 15:00.