Afgelopen dinsdag organiseerde webanalisten.nl de 6e Digital Data Tips Tuesday in Dauphine te Amsterdam. Het thema van deze geslaagde meetup was Data & Customer Experience.
100 analytics en optimalisatie managers en specialisten luisterden naar presentaties van Conrad en ING en daarnaast gaf ook Spencer Altman van Webtrekk zijn visie op de toekomst van analytics en hoe om te gaan met onsite data. Spencer werd door de aanwezigen beoordeeld als beste en meest inspirerende spreker en dat treft, want je hebt nu de mogelijkheid Spencer nogmaals gratis te horen spreken.
Maak kans op een gratis kaartje voor MeasureCamp Amsterdam
Spencer geeft op 16 februari en op 1 maart twee (Engelstalige) webinars. En als je je inschrijft voor een van de webinars maak je bovendien kans op een gratis ticket voor MeasureCamp Amsterdam op 9 april.
Schrijf je nu in
Part 1: WEBINAR 1: DATA IS YOUR NEW OIL – IDENTITY IS YOUR FASTER HORSE
Tuesday, 16 February 2016, 11:00 – 12.00 (CET = Nederlandse tijd)
“Will your company even exist in 5 years if it does not become smarter with your onsite data?”
A uniform Customer Experience is more important than ever. And more difficult than ever to put in place. Data is the raw material of great Customer Experiences. Identity and Single Customer View are critical to being able to turn data into great Customer Experiences.
Spencer Altman, Webtrekk’s Head of Business Consulting, will discuss a framework for understanding some of the key challenges facing our businesses today that is relevant for the CXO level, Marketing, BI/CI/CRM, Digital & Online Analytics teams and more.
Interessant? Schrijf je dan in voor Part 1 op 16 februari 2016.
Part 2: WEBINAR 2: MOVING BEYOND ANALYTICS: CUSTOMER CENTRIC CRUSHES THE SILO
Tuesday, 1 March 2016, 11:00 – 12.00 (CET = Nederlandse tijd)
This webinar builds on the framework presented in Part 1 – “Data is Your New Oil – Identity Your Faster Horse” to discuss concrete challenges, concepts and steps on how to turn your data into profit.
The webinar will focus on the shift from product and campaign focused analytics that has dominated web analytics fort he past many years to User Centric Analytics.
Interessant? Schrijf je dan in voor Part 2 op 1 maart 2016.
Deze webinars worden mogelijk gemaakt door Webtrekk.