Dinsdag 22 september 2015 organiseert webanalisten.nl de 5e Digital Data Tips Tuesday in Dauphine te Amsterdam. We hebben in het auditorium van Dauphine weer ruimte voor 100 analytics en optimalisatie managers en specialisten. Het thema voor deze meetup is How to run on data?.
Deze keer delen we 3 cases van bedrijven die vertellen hoe zij met data het verschil maken: met een presentatie van Faas Broersma van Nextail (de online organisatie voor alle formules van Blokker Holding, waaronder o.a. Blokker, Leen Bakker, Bart Smit en Intertoys) en Martijn Scheijbeler van de The Next Web. De derde case maken we z.s.m. bekend.
De inschrijving voor #DDTT #5 is nu geopend: schrijf je in op de Digital Data Tips Tuesday website
Programma 22 september
- 15.00 – Doors open – coffee & tea
- 15.35 – Intro Webanalisten.nl – News & Events – Ton Wesseling
- 15.45 – Faas Broersma – Head of CRM & Analytics – Nextail (Blokker, Leen Bakker, Bart Smit, Intertoys, Xenos)
Cross channel orchestration: consolidate customer profiles for effective campaigns - 16.15 – Martijn Scheijbeler – Lead Growth, SEO & Analytics – The Next Web
Our testing program & our testing culture - 16.45 – To be announced bonus case study
- 17.15 – Thank you & next session date
- 17.20 – Drinks & bitterballen
- 18.45 – End
Inschrijven
#DDTT is, met dank aan onze sponsors, gratis toegankelijk voor medior en senior experts werkend voor een bureau of aan de klant-zijde. Voor opdracht zoekende freelancers, bezoekers met een sales of account functie of bezoekers die werkzaam zijn voor een software leverancier vragen we 40 euro sponsorgeld entree. Maximaal 3 personen per bedrijf.
Inschrijven kan via de Digital Data Tips Tuesday website.
Sponsors
Dank aan de #DDTT sponsors, zij maken deze meetup mogelijk!