Op 19 september is het zover. Design for Conversion, Nederlands eerste multidisciplinaire congres waar zowel conversie als design centraal staan.
Conversie en Design. In theorie zijn het twee handen op 1 buik, in de praktijk vaak toch nog een haat-liefde verhouding.
Tijdens dit congres komen de nieuwste ontwikkelingen uit beide vakgebieden aan de orde en worden beide werelden samengevoegd door Nederlandse – en Internationale toppers uit beide vakgebieden.
Internationale topsprekers
1. Andrew Chak, auteur van het boek Submit now: Designing Persuasive Websites. -“Getting the next click”
2. BJ Fogg, oprichter van het Stanford Persuasive Technology Lab en auteur van Persuasive Technology: Using Computers to Change What We Think and Do. -“Combining 4 techniques to improve your conversion rates”
3. Steve Jackson, o.a. voorzitter van de internationale WAA (Web Analytics Association), een van de eerste Europese webanalytics evangelisten – Combining 4 techniques to improve your conversion rates
Er is nog meer…
Naast deze keynotes heeft het congres een uniek format waarbij je niets slechts achterover kunt leunen. Integendeel, naar aanleiding van de lessen van de keynotes wordt er in groepen aan verschillende praktijk cases gewerkt onder leiding van verschillende Nederlandse captains, allen expert op het gebied van usability, analytics of design.
Naast onder andere Ruben Timmerman (usability), Tanja de Bie (design) en Jethro Wallenburg (conversie) levert webanalisten met Ton Wesseling, Reinout Wolfert, Bram van Essen en ikzelf ook vier captains (conversie).
Voor iedere online marketeer, analist of webdesigner is dit congres een unieke gelegenheid om niet alleen kennis te vergaren, maar ook actief te werken – en te netwerken met enthousiaste experts.
Gezien de vele positive reacties belooft het een super interessante dag te worden.
Er zijn nog slechts een beperkt aantal plaatsen over, en de early-bird registratie periode (slechts 179 euro !!) loopt morgen af, dus geef je snel op nu het nog kan!
Reacties (5)