Big Data en Digital Analytics is dit jaar sterk vertegenwoordigd op Hét grootste Marketing & Insights Event (MIE) van Nederland. Op zowel 4 als 5 februari a.s. zullen in diverse workshops en masterclasses Big data strategieën vanuit diverse invalshoeken aan bod komen. Laat je informeren en inspireren om in 2015 nog meer gebruik te gaan maken van alle beschikbare data!
Impressie van Marketing & Insights Event 2014
Onderstaande workshops en masterclasses mag je zeker niet missen:
Masterclasses (donderdag 5 februari)
09.45 – 12.45 uur
Experian – Big Data Insight in de digitale wereld – Niels Vink
Kun jij voorspellen op welk moment, welke klant, in contact komt met jouw bedrijf? Het antwoord: Touchpoint marketing, weet wat jouw klant beweegt!
13.45 – 15.45 uur
Wakoopa – Big Data survival kit – Piet Hein van Dam
Na de ‘piek van verwachtingen’ en het ‘dal van teleurstelling’ moeten we werkelijk met big data gaan werken om productief te worden. Leer meer over werkwijze, tools en skills. En: wat kan je al? Waar gaat het naar toe?
Worshops (woensdag 4 februari)
09.45 uur
Netprofiler/WNF – Frans Appels & Jacob Bours
Hoe webanalytics, A/B testen en personalisatie leiden tot conversie optimalisatie
10.45 uur
BrandNewGame (namens NIMA) – Bart Hufen
Hoe Gamification leidt tot Digital Analytics
12.00 uur
Vlerick Business School – Prof. Philippe Baecke
Creating Business Value with Big Data in Customer Relationship Management
Validators/Ticketveiling – Martin Leeflang & Sander Pot
Communication Analytics: effect van reclamecampagne op webbezoekers, conversie en verkoop
Webtrekk / ING – Fred Pellenaars & Kevin Anderson ImprovingCustomer Experience using Analytics
13.45 uur
Beautiful Lives/I3 – Gaby Siera & Koen Penders
Data krijgt een gezicht
Worshops (donderdag 5 februari)
10.45 uur
Validators – Martin Leeflang & Sander Pot
Communication Analytics: effect van reclamecampagne op webbezoekers, conversie en verkoop
12.00 uur
Oogst – Arjen Hettinga
Hoe Big Data Online Marketing voorgoed verandert
13.45 uur
TNS NIPO/SKO – Martin Warmelink & Bas de Vos
Online video is hot: Nederland als gidsland in de kijkcijferwereld!
15.00 uur
Cmotions/UWV – Henk de Ruiter & Simon Bolhuis
Segmenteren en personaliseren in klantcommunicatie o.b.v. data & analytics
Beeckesteijn Business School – Hans Molenaar
Wat is jouw Customer Insight en Big Data Strategie?
Voor het volledige MIE programma, klik hier.
Inschrijven met korting & verloting vrijkaarten
Als mediapartner van het Marketing & Insights Event mogen wij onze lezers € 40,- korting bieden. Je kunt profiteren van deze korting door te registreren via deze link en kortingscode 5005563910 in te vullen. Kom naar het MIE voor slechts €109,50. Prijs is incl. koffie/thee/water, lunch, middagsnack en netwerkborrel, excl. BTW (deze actie is geldig tot uiterlijk 3 februari, 17.00 uur).
Wil jij kans maken op een gratis entreekaart voor een dag naar keuze, vul dan simpelweg het formulier in op anali.st/verloting. Meedoen kan tot maandag 2 februari, 11:30. We maken de winnaars om 12 uur bekend, zodat je tijdens de lunch plannen kan gaan maken!
Reacties (1)