Op 6 & 7 februari opent het World Forum in Den Haag haar deuren voor de 11e editie van het MIE, waarbij de drie letters MIE staan voor Marketing Insights Event.
Het MIE wordt dit jaar opgebouwd rondom vier hoofdthema’s, waar je zelf de keuze kunt maken uit 90 lezingen. Met praktijkcases van o.a. Ahold, ASICS, Bol.com, de Bijenkorf, Google, Hunkemöller International, Microsoft en PostNL. Voor verdere verdieping biedt het MIE dit jaar een aantal exclusieve marketing masterclasses door top marketeers.
Thema’s van MIE 2013
De lezingen op het MIE 2013 worden onderverdeeld in de volgende vier thema’s:
- Social & Digital Marketing
- Customer Centricity
- Insights Management
- Open mind – Think different
Programma
De eerste dag van het Marketing Insights Event begint met de keynote van Richard van Hooijdonk over ‘Social PowerPlay’. De eerste dag heeft 5 presentatierondes, met ondermeer Online Dialogue’s Ton Wesseling (‘Continue Optimalisatie: middels A/B-testen richting de verleidende dialoog’) en Jacco Nieuwlanbd en Martje van der Linde van User Intelligence (‘Kwantitatief usability onderzoek als brug tussen ontwerp en business’). Dag 1 wordt afgesloten met de keynote van Luc Suykens: ‘How to build trusted brands in times of recession’.
- Bekijk het volledige programma van dag 1, woensdag 6 februari.
De tweede dag begint met een keynote presentatie van Eric Treurniet over ‘de strategie van 2theloo’. Het programma van vandaag wordt ondermeer gevuld door Jeroen Bouwmeester en Bakker van Pitney Bowes (‘Hoe Holland.com door relevante communicatie haar omzet vermenigvuldigde’) en Berd Warmelts en Gijsbrecht Vijn van Nexus B2B (‘Social Selling B2B’). Als klapstuk wordt het Event afgesloten door astronaut André Kuipers die komt vertellen over zijn ruimteavontuur. Hij laat beelden zien en geeft een kijkje in het leven aan boord van het ruimtestation ISS.
- Bekijk het volledige programma van dag 2, donderdag 7 februari.
Masterclasses
Last but not least biedt het MIE dit jaar 8 exclusieve Masterclasses waaronder de Masterclass ‘Big Data, virtuele waarden & gamification.’ Klik hier voor meer informatie over de Masterclasses.
Verloting & korting
We mogen onder alle lezers van webanalisten.nl twee gratis entreekaarten verloten voor dit event! Wil jij kans maken op een gratis entreekaart, vul dan simpelweg het formulier in op anali.st/verloting Meedoen kan tot dinsdag 29 januari, 17:00.
Iedereen die meedoet aan de verloting, en helaas niet wint, krijg sowieso korting op de toegang. Vul bij het inschrijven de kortingscode 1005132438 in voor een speciaal tarief voor webanalisten: €99,50*. Kaarten kan je hier bestellen.
* Prijs per dag, incl. lunch, excl. BTW. (inschrijving uiterlijk 5 februari, 17.00 uur)
* Extra kosten Masterclasses €45,-
Reacties (1)