Ben je als marketingprofessional en zakenexpert niet ook nieuwsgierig naar NeuroMarketing? Ooit een expertiseveld vol met grote woorden, NeuroMarketing is nu een marketingwijze die accurate en wetenschappelijke resultaten brengt. NeuroMarketing is betaalbaar en is gemakkelijk in te zetten en hoort thuis n de gereedschapskist van iedere marketeer.
Op 19 april heb je de mogelijkheid om Roger Dooley’s eerste keynote in België te zien, waar hij 14 wetenschappelijke methodes deelt om klantenconversie te verhogen. Niet alleen is Dooley de invloedrijke auteur van het boek Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Consumers with NeuroMarketing, hij schrijft ook voor Forbes en publiceert de populaire blog, NeuroMarketing. Als je praktisch en bruikbaar advies wlt over hoe je klanten kunt begrijpen, een sterker merk op kunt bouwen en een nieuwe weg in te slaan – dit is je kans.
Naast Roger Dooley staan ook op het podium ondermeer Frank Verbist, wie zal vertellen over ‘Convert mobile data into smart life opportunities with Ambient Intelligence’, Carole Lamarque die zal vertellen over ‘Neuro hacking your marketing plan’, Mikro Melcher over ‘Using NeuroMarketing to accelerate growth in e-commerce’ en nog veel meer andere experts op het gebied van NeuroMarketing.
Bekijk het volledige programma van NeuroMarketing Conference 2016.
Inschrijven met korting
Kaarten voor deze dag kosten 475 euro, en zijn te bestellen via de website van de NeuroMarketing conference. Voor iedereen die op de website van Conversion Week zijn of haar e-mailadres heeft achtergelaten -of dat nu doet- kan in de ticketshop een member ticket kopen; een korting van 75 euro!
Verloting vrijkaarten
Vanuit Webanalisten verloten we een vrijkaart voor de NeuroMarketing Conference 2016. Wil jij kans maken op een gratis kaart, vul dan simpelweg het formulier in op anali.st/verloting.
Meedoen kan tot dinsdag 12 april, 13:30.