6 psychologische principes achter goed-converterende websites: kosten/baten analyse
Vorige week hadden we het in de serie van 6 psychologische principes achter goed-converterende websites over de wet van eerder ervaringen. 6 psychologische principes die een slimme marketeer kan gebruiken om de conversie van een website te verbeteren. Vandaag gaan we het hebben over ervaring, en daar hebben we met dank aan KISSmetrics ook 3 case... » Lees meer van '6 psychologische principes achter goed-converterende websites: kosten/baten analyse'
6 psychologische principes achter goed-converterende websites: ervaring
Vorige week hadden we het in de serie van 6 psychologische principes achter goed-converterende websites over de wet van beknoptheid. 6 psychologische principes die een slimme marketeer kan gebruiken om de conversie van een website te verbeteren. Vandaag gaan we het hebben over ervaring, en daar hebben we met dank aan KISSmetrics ook 3 case studies... » Lees meer van '6 psychologische principes achter goed-converterende websites: ervaring'
Conversietip: neem een kijkje in andermans keuken
Hoe goed jij je website en/of je app optimaliseert hangt vaak samen met je eigen kennis en vaardigheden. Meer en betere kennis en vaardigheden zorgen ervoor dat jij je werk sneller en beter kunt uitvoeren, waardoor de resultaten ook verbeteren.
Hoe mooi zou het zijn al je jezelf zou kunnen afzetten... » Lees meer van 'Conversietip: neem een kijkje in andermans keuken'
6 psychologische principes achter goed-converterende websites: beknoptheid
Vorige week begonnen we aan de eerste van een serie van 6 psychologische principes achter goed-converterende websites: het weer-effect. 6 psychologische principes die een slimme marketeer kan gebruiken om de conversie van een website te verbeteren. Vandaag gaan we het hebben over beknoptheid, en daar hebben we met dank aan... » Lees meer van '6 psychologische principes achter goed-converterende websites: beknoptheid'
6 psychologische principes achter goed-converterende websites: het weer effect
Ogenschijnlijk uit het niets is ineens de herfst aangebroken in Nederland. Echt koud is het natuurlijk nog niet, maar het is wat frisjes, het is druilerig en regenachtig en dan voelt het toch als herfst, en ja, de mens is nu eenmaal een wezen dat vaak gedreven wordt door gevoelens.
Dit... » Lees meer van '6 psychologische principes achter goed-converterende websites: het weer effect'
2% conversie? Mooi! Maar wat leveren die andere 98% van mijn bezoeken op?
Bij het optimaliseren van een webshop gaat vaak de meeste aandacht naar het hoofddoel. Het hoofddoel van bijna alle webshops is het converteren van bezoekers naar klanten. In ongeveer 2% van de bezoeken wordt een bestelling geplaatst. Zijn de andere 98% van de bezoeken waarin geen bestelling wordt geplaatst totaal... » Lees meer van '2% conversie? Mooi! Maar wat leveren die andere 98% van mijn bezoeken op?'
5 e-commerce tips van toeristen
Wat hebben toeristen gemeen met online shoppers? Meer dan je zou denken! Daarom deelt PracticalEcommerce deze 5 e-commerce tips van toeristen.
1. Ze baseren hun keuzes op reviews
De meeste hotels en restaurants die PracticalEcommerce's Elizabeth Ball de afgelopen maand heeft bezocht hadden positieve, maar niet altijd de absoluut beste waarderingen op Trip Advisor.... » Lees meer van '5 e-commerce tips van toeristen'
Kan je beter slepen of klikken voor meer conversie?
30 april, voor het eerst geen Koninginnedag. Voor veel Nederlanders was het een gewoonte geworden om op 30 april alles in het oranje te steken, feest te vieren en hun spullen te verkopen. Dit jaar niks van deze gewoontes, al ging het op 30 april, in het Trouw-gebouw, wel over... » Lees meer van 'Kan je beter slepen of klikken voor meer conversie?'