7 landingspagina tests voor een inspirerend 2014
Slimme online marketeers gebruiken landingspagina's samen met hun normale website om de best mogelijke conversie te halen. Om de hoogste conversiepercentages uit je landingspagina's te halen is het essentieel dat je de elementen op de pagina test om de best presterende variaties te vinden. Om je inspiratie te geven voor... » Lees meer van '7 landingspagina tests voor een inspirerend 2014'
3 tips voor betere formulieren
Ga je iets kopen? Wil je contact? Iets aanvragen? Bijna altijd kom je uit bij een formulier. “Vul onderstaand formulier in en we nemen binnen 5 werkdagen contact met je op”, “Nog geen account? Vul onderstaande gegevens in”, zijn van die teksten die je dan tegenkomt. Vaak kunnen deze formulieren... » Lees meer van '3 tips voor betere formulieren'
6 minder bekende verbeteringen om op je site te testen
Weet je niet meer wat je moet testen? Echt? Denk daar nog eens over na! Een grote kans dat het alleen je creativiteit is die je weerhoudt om lucratieve nieuwe kansen te ontdekken. Visual Website Optimizer deelt 6 minder bekende verbeteringen die je op je website kunt testen.
1. Je formulieren... » Lees meer van '6 minder bekende verbeteringen om op je site te testen'
4 tips om winkelwagentje verlating te verminderen
Iedereen heeft te maken met bezoekers die hun winkelwagentje achterlaten zonder de koop af te sluiten. Voor marketeers en bedrijven is dit een grote bron van frustratie. Je bent zo dichtbij een sale, nog maar een paar klikken, maar ze beslissen op het laatste moment om toch weg te klikken.... » Lees meer van '4 tips om winkelwagentje verlating te verminderen'
3 mobiele gebruikerservaringen die je conversie kunnen kosten
Mobiel internetgebruik blijft maar groeien en steeds meer organisaties en marketeers accepteren dat ze er niet meer omheen kunnen: je hebt een site nodig die voor mobile geoptimalizeerd is. Veel organisaties blijven echter vaak steken bij "je hebt een mobiele site nodig" en denken dan vooral aan wat zij voor... » Lees meer van '3 mobiele gebruikerservaringen die je conversie kunnen kosten'
Meer conversie door minder spaties (en nog 2 tips)
Laat ik beginnen met een open deur: het gebruik van mobiele devices is extreem toegenomen en die trend zal de komende tijd niet veranderen. Het is daarom ook dat veel bedrijven (sites) steeds beter mobiel te vinden en te gebruiken zijn. Iets wat nog wel eens vergeten wordt, is dat... » Lees meer van 'Meer conversie door minder spaties (en nog 2 tips)'
5 tips om met video de conversie van je landingspagina te verbeteren
Het aantrekken van bezoekers naar je website is niet gemakkelijk. Er is vaak een rigoureuze marketing campagne voor nodig om een reguliere stroom aan bezoekers te krijgen en zelfs dan moet je nog een goede-geoptimaliseerde landingspagina hebben om van deze bezoekers, daadwerkelijk kopers te maken.
Een van de meest krachtige manieren... » Lees meer van '5 tips om met video de conversie van je landingspagina te verbeteren'
20 tweetbare tegeltjeswijsheden over conversie
We hebben ons best gedaan om je zo goed mogelijk voor te bereiden op 2013: goede voornemens, inzichten die je dit jaar mee kunt nemen, tips om meer waarde uit je data te halen, en we hebben gewaarschuwd voor misvattingen over SEO en onzinnige wetten.
Wat ons betreft mist er nog... » Lees meer van '20 tweetbare tegeltjeswijsheden over conversie'