Jeffrey Eisenberg @ Conversion Hotel

Jeffrey Eisenberg is de CEO van BuyerLegends.com, een bedrijf dat ondernemers leert hoe ze een customer-centered en data-driven customer experience design ontwikkelen door middel van narratief. Naast het zijn van CEO, is Eisenberg een erkende autoriteit en pionier op het gebied van Internet Marketing Strategie; het verbeteren van online conversie... » Lees meer van 'Jeffrey Eisenberg @ Conversion Hotel'

Forer Effect

"We herkennen onszelf gemakkelijk in vage, overwegend positieve en gegeneraliseerde persoonlijkheidsbeschrijvingen" Het Forer Effect (ook wel Barnum-effect genoemd) beschrijft onze neiging om de accuraatheid van persoonlijkheidsbeschrijvingen toe te wijden aan ons eigen karakter, alsof ze speciaal voor ons geschreven zijn. In werkelijkheid zijn deze beschrijvingen echter vaag, overwegend positief en erg... » Lees meer van 'Forer Effect'

Maak van de winkelwagenverlater een klant – incl. prakijkcase

Veel webshopbezoekers leggen wat in het winkelwagentje en vertrekken zonder af te rekenen. Gaat er iets finaal mis of kan het ook een andere reden hebben? Uit onderzoeken blijkt dat veel winkelwagenverlaters dit doen omdat zij nog in de oriëntatiefase zitten en even over hun potentiële aankoop willen nadenken. Met... » Lees meer van 'Maak van de winkelwagenverlater een klant – incl. prakijkcase'

4 dingen die uit je ‘add-to-cart rates’ kunt leren

'Add-to-cart rates' is het percentage bezoekers van een website dat een product toevoegt aan het winkelwagentje. Deze prestatie-indicator is ook vaak nauw verbonden met de bounce rate, het aantal bezoekers dat een website verlaten na slechts één pagina gezien te hebben, en 'cart completion', het percentage bezoekers dat een winkelwagentje afrekent. Elk van deze... » Lees meer van '4 dingen die uit je ‘add-to-cart rates’ kunt leren'