Inspiratie voor 2018
In onze terugblik op 2017 hebben we met trots een lijstje gedeeld met de meest gelezen artikelen van 2017. Natuurlijk hopen we aan het eind van 2018 net zo'n mooie lijst met jullie te kunnen delen. Om de kwaliteit van ons platform te behouden en waar mogelijk te verbeteren willen we graag van... » Lees meer van 'Inspiratie voor 2018'
Programma Marketing & Insights Event (MIE) 2018 bekend! (& ontvang korting!)
Hoe vind je de weg in steeds meer informatie, hoe zet je analyse om in insights, hoe maak je inzicht inzetbaar en krijgt elke marketinginspanning een sneeuwbaleffect? Het MIE, Nederlands grootste Marketing & Insights Event, laat geen vraag onbeantwoord.
Kom op 31 januari en 1 februari 2018 langs voor een ware... » Lees meer van 'Programma Marketing & Insights Event (MIE) 2018 bekend! (& ontvang korting!)'
Michele Kiss @ CH2017
Michele Kiss is een pionier in de digital analytics wereld, met kennis van web, mobile, marketing en social analytics en ervaring aan klantzijde en bij bureaus. Op het moment is ze Senior Partner bij Web Analytics Demystified, het wereldwijd toonaangevende adviesbureau voor digitale analyse, waar ze verantwoordelijk is voor analyse-... » Lees meer van 'Michele Kiss @ CH2017'
Matthew Roach @CH2017
Matthew Roach is Director of Growth Optimization, Data Science & Analytics bij Sanoma, een van de grootste mediabedrijven in Europa. Matthew rapporteert rechtstreeks aan de CEO in Finland en heeft een duidelijke visie om alle online platforms van Sanoma naar behoren te laten groeien.
In september 2015 gaf CEO Susan Duinhoven... » Lees meer van 'Matthew Roach @CH2017'
Els Aerts @ CH2017
Els Aerts is co-founder en managing partner van AGconsult in België, een bureau dat bekend staat om hun usability testing, informatie architectuur en conversie optimalisatie werkzaamheden. Met haar scherpe geest en tegelijkertijd een enorme rust beweegt Els de online dialoog van organisaties de juiste richting op.
User testing done right
Als User Testing goed wordt... » Lees meer van 'Els Aerts @ CH2017'
Joost de Schepper @ CH2017
Optimisation @ Spotify
Joost de Schepper is Lead Conversion Optimization bij Spotify. Hij groeide op in Nederland, maar verhuisde 15 jaar geleden naar Zweden. Voordat hij in juli 2016 aan de slag ging bij Spotify was hij hoofd Analytics bij Conversionista! in Zweden.
Information from the inside
Spotify is sinds 2006, toen het... » Lees meer van 'Joost de Schepper @ CH2017'
Conversion Hotel 2017: wat een weekend!
Van 17 tot en met 19 november vond de alweer vierde editie van Conversion Hotel plaats. 2 hotels, 156 hotelkamers, 240 deelnemers, 12 keynote sprekers (6 uit de CRO wereld en 6 uit andere vakgebieden) en twee muzikale acts verzamelden zich op Texel voor een weekend vol inspiratie. Bekijk de video samenvatting... » Lees meer van 'Conversion Hotel 2017: wat een weekend!'
Conversion Hotel 2017 is in aantocht!
Op 17, 18 en 19 november 2017 is het weer tijd voor hét evenement waar iedere optimalisatie-gek maanden naar uitkijkt. Als je een van de gelukkigen bent die een kaartje heeft weten te bemachtigen natuurlijk. Want ook dit jaar zijn de kaarten voor Conversion Hotel eruit gevlogen. Het weekend is... » Lees meer van 'Conversion Hotel 2017 is in aantocht!'