De mythen, leugens en illusies van A/B-testen & het ROAR-model
12 uur voordat Emerce Conversion 2015 begon werd Ton Wesseling gevraagd om de ochtend keynote van Craig Sullivan over te nemen. Ook Ton neemt ons mee langs mythen, leugens en illusies.
ROAR
1000 conversies per maand..starten maar
Een rule of thumb: Heb je zo'n 1000 conversies per maand? Dan kun je goed gaan... » Lees meer van 'De mythen, leugens en illusies van A/B-testen & het ROAR-model'
Emerce Conversion op 14 april in Amsterdam (+vrijkaarten!)
Emerce Conversion is het grootste Nederlandse congres op het gebied van conversie-optimalisatie. Op dinsdag 14 april 2015 vindt de zesde editie plaats in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam.
Emerce Conversion: betere Conversie in één dag!
Hij is een graag geziene spreker op internationale conversion en marketing congressen en schrijft voor verschillende gerenommeerde... » Lees meer van 'Emerce Conversion op 14 april in Amsterdam (+vrijkaarten!)'
Verslag van Friends of Search 2015
De tweede editie van Friends of Search werd geopend door Bas van de Beld. Met vooral veel internationale sprekers is FOS hét nationale search congres waar de laatste ontwikkelingen op SEO- en SEA-gebied aan bod komen.
Keynote: One step ahead of the rest in Search
Mike King van iPullRank
Mike trapt de tweede... » Lees meer van 'Verslag van Friends of Search 2015'
Verslag van Marketing Insights Event 2015
Vorige week was het weer tijd voor MIE: het event waar marketeers, strategen en onderzoekers samenkomen om inspiratie op te doen. Met bijna 30% meer bezoekers dan vorig jaar en 10 parallelsessies was het druk en onmogelijk om alles bij te wonen. Toch is MIE er ook dit jaar weer... » Lees meer van 'Verslag van Marketing Insights Event 2015'
Marketing & Insights Event op 4 en 5 februari in Utrecht (+vrijkaarten!)
Big Data en Digital Analytics is dit jaar sterk vertegenwoordigd op Hét grootste Marketing & Insights Event (MIE) van Nederland. Op zowel 4 als 5 februari a.s. zullen in diverse workshops en masterclasses Big data strategieën vanuit diverse invalshoeken aan bod komen. Laat je informeren en inspireren om in 2015... » Lees meer van 'Marketing & Insights Event op 4 en 5 februari in Utrecht (+vrijkaarten!)'
Leer je klanten te begrijpen
Op Conversion Hotel op Texel sprak conversiewetenschapper Brian Massey. Op vrijdagavond om 20.00 uur vertelde hij hoe je jouw klanten kunt definiëren en leren begrijpen. In dit artikel op webanalisten.nl hebben we een aantal tips uit zijn presentatie samengevat, een link naar zijn slides, een video-samenvatting van Stephen zijn presentatie en als eerste een kort... » Lees meer van 'Leer je klanten te begrijpen'
Optimaliseer geen paden, geef je gebruiker de vrijheid
Op Conversion Hotel op Texel sprak ontwerper en psycholoog Stephen Anderson. Op zondagochtend om 11.00 uur presenteerde hij "From paths to sanboxes", over het niet langer optimaliseren van gebaande paden maar het creëeren van omgevingen waar de gebruiker vrij kan spelen. In dit artikel op webanalisten.nl hebben we een aantal tips uit zijn... » Lees meer van 'Optimaliseer geen paden, geef je gebruiker de vrijheid'
Hoe je SEO verkeer kunt converteren
Op Conversion Hotel op Texel sprak SEO en ROI expert Angie Schottmuller. Op vrijdagmiddag om 16.00 uur sprak zij over hoe je SEO verkeer kunt converteren. In dit artikel op webanalisten.nl hebben we een aantal tips uit haar presentatie samengevat, een link naar haar slides, een video-samenvatting van Angie haar presentatie en als eerste een kort... » Lees meer van 'Hoe je SEO verkeer kunt converteren'