Boekreview: Clout, the art and science of influential Web Content door Colleen Jones

Colleen Jones geeft in dit boek een handleiding om een website strategie op te zetten. Zij benadrukt vooral het belang van een planmatige strategie om betere website resultaten te behalen. Zij gebruikt de volgende pijlers om dit te kunnen realiseren: bekendheid, identificatie, vertrouwen en motivatie om tot actie over te... » Lees meer van 'Boekreview: Clout, the art and science of influential Web Content door Colleen Jones'

Achmea op het WAC#12

Tijdens het Web Analytics Congres werden 2 parallelsessies verzorgd door Achmea. De eerste sessie werd gegeven door Tjaard Prins met de titel "Even Apeldoorn Checken". De tweede sessie werd verzorgd door Jeroen Aldenkamp en Stefan Hanekamp met de titel "BIG Data". Ik was natuurlijk extra nieuwsgierig aangezien ik 12 jaar... » Lees meer van 'Achmea op het WAC#12'

7 Presentaties – Webanalytics Congres 2012 (wac2012)

Dit zijn zeven presentaties van het laatste Webanalytics Congres (wac2012). Ik zag in de Google resultaten dat een verkorte presentatie van Avinash ook online heeft gestaan, maar deze is (helaas) verwijderd. 1. Thomas Cook - Matthew Niederberger Many companies talk the talk, but can they walk the walk? Web Analytics... » Lees meer van '7 Presentaties – Webanalytics Congres 2012 (wac2012)'

Zo bepaal je de ideale frequentie van de nieuwsbrief

Het aanbieden van een nieuwsbrief zorgt bij veel bedrijven voor een flinke verhoging van de omzet. Het is daardoor aantrekkelijk om zoveel mogelijk nieuwsbrieven te sturen naar klanten. Hier zit echter ook een keerzijde aan: een hoge frequentie kan namelijk zorgen voor irritatie bij de ontvanger en dit kan uiteindelijk... » Lees meer van 'Zo bepaal je de ideale frequentie van de nieuwsbrief'