Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'
Webanalist a.s.r.

Hulp gevraagd bij onderzoek naar functies en beloningen

Ben jij ook nieuwsgierig of jouw rol en beloning in balans zijn met de markt? Wil je weten of je genoeg verdient? Neem dan 5 minuten de tijd om onze enquête in te vullen. In samenwerking met DigitaalTalent.nl hebben wij een onderzoek opgezet naar functies en beloningen in de markt. Conversie specialisten, web analisten,... » Lees meer van 'Hulp gevraagd bij onderzoek naar functies en beloningen'
culture of experimentation

Emerce Conversion 2019: culture of experimentation

Vorige week donderdag (11 april) was Emerce Conversion in Amsterdam, met als thema ‘culture of experimentation’. Een leerzame en gezellige dag geheel in het teken van conversie optimalisatie. Tijdens deze dag kregen we een overzicht van alle nieuwe ontwikkelingen en cases uit de conversie optimalisatie wereld. Op het podium stonden... » Lees meer van 'Emerce Conversion 2019: culture of experimentation'
CRO Datamanagement workshops

CRO en Datamanagement workshops op 12 april in Amsterdam

Op vrijdag 12 april organiseert MeasureCamp Amsterdam weer een workshop-dag. Ervaren experts uit het werkveld delen hun kennis en jij kunt er vanaf €80 bij zijn. Mis het niet! Zowel in de ochtend als in de middag zijn er twee workshops. De workshops zijn Engelstalig. Verbeter je CRO-proces en je optimalisatiestrategie... » Lees meer van 'CRO en Datamanagement workshops op 12 april in Amsterdam'
statistiek

Analyse A/B-test: de Bayesiaanse of frequentistische statistiek?

Hoe ziet de na-analyse van je A/B-testen eruit? Hoe onderbouw je het resultaat? In teststatistiek zijn hiervoor twee belangrijke methodes; de frequentistische en de Bayesiaanse teststatistiek. In dit artikel wil ik beide statistische methodes uitlichten en de voor- en nadelen op een rijtje zetten. Voordat je aan de slag gaat met... » Lees meer van 'Analyse A/B-test: de Bayesiaanse of frequentistische statistiek?'
Webanalist a.s.r.

Webanalist a.s.r.

Webanalist a.s.r. verzekeringen 32 - 38 uur | Utrecht | € 3.000 - € 4.950,- | veel verantwoordelijkheid | continu innoveren Help jij als ondernemende Webanalist de websites van a.s.r. optimaal te laten aansluiten bij de wensen van de bezoekers? Denk jij altijd vanuit de klant en heb je lef? En wil je als Webanalist op een... » Lees meer van 'Webanalist a.s.r.'
culture of experimentation

11 april 2019: Emerce Conversion (+ win een vrijkaart!)

Emerce Conversion 2019 levert in één dag een overzicht van alles rondom optimalisatie van conversie via het digitale kanaal. Met nieuwe inzichten om het resultaat te verbeteren. Experts op conversie deelgebieden en ervaren collega marketing professionals delen op Conversion hun lessons learned en best practices. Wil jij kans maken op een... » Lees meer van '11 april 2019: Emerce Conversion (+ win een vrijkaart!)'