Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'
State of CRO and A/B-testing tools

Nieuwe inzichten: update van de status van CRO tools in Nederland

In mei 2017 publiceerden wij de resultaten van ons onderzoek naar de status van CRO en A/B-testen in Nederland. Afgelopen december hebben wij een vervolgonderzoek uitgevoerd waarbij we specifiek hebben gekeken naar de verschuiving in de voorkeuren voor A/B-test software en workflow tools en het gebruik hiervan. De resultaten van... » Lees meer van 'Nieuwe inzichten: update van de status van CRO tools in Nederland'
CH2017 Ronny Kohavi

Ronny Kohavi @ CH2017

Ronny Kohavi is General Manager, Analyse en Experimentatie bij Microsoft en een lang gewilde keynote spreker voor Conversion Hotel. Na het uitvoeren van experimenten bij Amazon verhuisde hij rond 2004 naar Microsoft om daar verder te gaan met experimenteren en het http://exp-platform.com op te zetten. We kennen niemand anders die... » Lees meer van 'Ronny Kohavi @ CH2017'
Marketing & Insights Event

Programma Marketing & Insights Event (MIE) 2018 bekend! (& ontvang korting!)

Hoe vind je de weg in steeds meer informatie, hoe zet je analyse om in insights, hoe maak je inzicht inzetbaar en krijgt elke marketinginspanning een sneeuwbaleffect? Het MIE, Nederlands grootste Marketing & Insights Event, laat geen vraag onbeantwoord. Kom op 31 januari en 1 februari 2018 langs voor een ware... » Lees meer van 'Programma Marketing & Insights Event (MIE) 2018 bekend! (& ontvang korting!)'
dashboards

Welk dashboard presenteert mijn data het beste?

Meer dan ooit is er behoefte aan een goed leesbare presentatie van gegevens. Cijfers zitten verstopt in lokale spreadsheets of moeten uit meerdere bronnen gecombineerd worden tot een zinvolle rapportage. De keuze voor verschillende leveranciers voor CRM, webanalyse en e-commerce software maakt het er niet makkelijker op. 3 typen dashboards vergeleken Marketeers... » Lees meer van 'Welk dashboard presenteert mijn data het beste?'

Vacature voor Business Intelligence Analist bij stichting kanker.nl

Ben jij een ervaren Business Intelligence Analist en wil je deze kennis en ervaring inzetten bij de doorontwikkeling van het informatieplatform kanker.nl. Voor onze ambitieuze organisatie zoeken wij een: Business Intelligence Analist - 32 uur per week - Amsterdam die ons helpt het online platform voor mensen die kanker hebben (gehad) en... » Lees meer van 'Vacature voor Business Intelligence Analist bij stichting kanker.nl'
Michele Kiss

Michele Kiss @ CH2017

Michele Kiss is een pionier in de digital analytics wereld, met kennis van web, mobile, marketing en social analytics en ervaring aan klantzijde en bij bureaus. Op het moment is ze Senior Partner bij Web Analytics Demystified, het wereldwijd toonaangevende adviesbureau voor digitale analyse, waar ze verantwoordelijk is voor analyse-... » Lees meer van 'Michele Kiss @ CH2017'