Uitgelicht bericht

AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies

Het E-commerce landschap is continue in beweging, maar productomschrijvingen krijgen vaak niet de aandacht die ze verdienen. Doorgaans zijn ze een kopie van de fabrikant, aangevuld met enkele SEO-termen. Het gebruik van AI kan dit proces transformeren, mits strategisch toegepast. Positiebepaling van productinformatie Alvorens te duiken in AI-gedreven productomschrijvingen, is het essentieel... » Lees meer van 'AI-gedreven productomschrijvingen: een route naar betere conversies'

7 Presentaties – Webanalytics Congres 2012 (wac2012)

Dit zijn zeven presentaties van het laatste Webanalytics Congres (wac2012). Ik zag in de Google resultaten dat een verkorte presentatie van Avinash ook online heeft gestaan, maar deze is (helaas) verwijderd. 1. Thomas Cook - Matthew Niederberger Many companies talk the talk, but can they walk the walk? Web Analytics... » Lees meer van '7 Presentaties – Webanalytics Congres 2012 (wac2012)'

Vacature: Qelp zoekt analytics topper in smartphones

Qelp is op zoek naar een analytics topper die tenminste 2 tot 5 jaar relevante ervaring heeft. Die helpt onze customer selfcare applicaties (SaaS) te optimaliseren met en voor onze internationale klanten: mobiele operators en MVNOs. Die de conversie van onze smartphone webshop applicaties weet te verbeteren en onze klanten... » Lees meer van 'Vacature: Qelp zoekt analytics topper in smartphones'

Google Analytics congres 21 maart – entree verloting!

Deze week wordt in de Meervaart in Amsterdam voor de derde keer de Google Analytics User Conference georganiseerd: hèt evenement voor iedereen die gebruik maakt van Google Analytics. Na twee succesvolle edities van de Google Analytics User Conference, breiden ze dit jaar uit met een Training Day (22 maart); de dag... » Lees meer van 'Google Analytics congres 21 maart – entree verloting!'