Een onderzoek naar de status van conversie optimalisatie en A/B test-tools in Nederland
Om groei en nieuwe ontwikkelingen in kaart te kunnen brengen doet webanalisten.nl regelmatig onderzoek naar de Nederlandse CRO markt. In april 2017 hebben we een (anonieme) enquête opgezet om meer inzicht te krijgen in de methodes, tools en resultaten van optimalisatiespecialisten in Nederland. Wat wordt er gedaan om evidence based growth waar te maken (lees hier de resultaten van april 2017)?
Om te zien waar en of er veranderingen hebben plaatsgevonden sinds april dit jaar, komt Webanalisten.nl met een nieuwe enquête gefocust op conversie optimalisatie en A/B test-tools.
(de is helaas gesloten, houd Webanalisten.nl in de gaten als je benieuwd bent naar de resultaten! )
Onder alle deelnemers van deze enquête verloten we een entreekaart voor Nederland’s grootste Marketing & Insights Event (MIE) 2018 op 30 januari en 1 februari in de Jaarbeurs in Utrecht. (Als je wilt meedingen voor de prijs zul je je e-mail aan het einde van de enquête moeten invullen – dit adres wordt niet gebruikt in de analyse van de enquête resultaten.)
Waar gaat de enquête over?
De enquête is Engelstalig en bevat vragen als: Welke A/B-test oplossing gebruik je nu het meest? Met welke A/B-test oplossing heb je in het verleden gewerkt? En hoe beoordeel jij deze tools?
Worden de resultaten bekend gemaakt?
De geaggregeerde resultaten worden gedeeld op webanalisten.nl en je krijgt een kopie van de belangrijkste uitkomsten (per mail) als je de bij enquête je email adres invult. Er worden geen details van de ingevulde enquête openbaar gemaakt. Alle resultaten zijn geanonimiseerd.
De enquête geeft alleen goede inzichten bij voldoende ingevulde vragenlijsten. Daarom aan jou het verzoek om de vragen zorgvuldig te beantwoorden en dit artikel verder te verspreiden. Het duurt gemiddeld 5 minuten om alle vragen te beantwoorden.
Alvast bedankt voor je medewerking!
Wil je op de hoogte blijven van alle nieuwe ontwikkelingen op het gebied van Online Analyse & Optimalisatie? Of heb je behoefte aan tips uit de praktijk? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief!