Vanmiddag is er in Amsterdam een “ronde tafel” sessie voor het design for conversion congres op vrijdag 19 september (uitverkocht!). Samen met Reinout Wolfert heb ik voor deze sessie met de organisatie van het congres 10 vragen opgeschreven waar wij graag over zouden discussieren. Tijdens de sessie zullen we er een aantal gaan uitkiezen om te bespreken (ik verwacht maximaal 5). De vragen stuur ik tevens door naar de keynotespeakers: Andrew Chak, BJ Fogg en Steve Jackson.
Aan jullie als lezer de vraag: welke vragen vind je echt interessant om beantwoord te krijgen (ook voor de keynotespeakers)? Aanvullingen in stellingen zijn natuurlijk ook welkom!
- What are the lessons to be taken for the online field from old fashion 1 on 1 (sales) talks?
- With all the optimizing and persuasive marketing techniques: wouldn’t the website visitor become blind for these techniques?
- What will make you more money? Excellent profile based offering to returning visitors or excellent offers based on session behavior?
- Mobile internet seems to be a different ballgame: What will the knowledge of physical location mean for marketing optimization?
- At what point does persuasion moves over the edge and becomes influencing? (and is that a bad thing?)
- What is in your opinion the website that is a perfect example of excellent design for conversion?
- It’s all about customer LifeTimeValue. How could you really optimize your website when you can’t tell what the LifeTimeValue will be?
- How could you use all the conversational online information about your product or niche to improve your users conversion?
- Where does delivering a good user (web) experience stops and will you have to focus on converting the visitor?
- If you find out that your visitors will have different optimal (graphical) conversion designs during weekdays or hours. Should you present this designs, or will the different graphical designs be too negative for the total user experience?
Zwijg ook zeker niet wanneer je een duidelijke mening hebt over 1 van de onderwerpen!
Reacties (3)