Webanalytics Congres op 2 en 3 april (+ vrijkaarten)

wac14Op 2 en 3 april wordt in het Van der Valk Hotel Houten, bij Utrecht, alweer het achtste Webanalytics Congres georganiseerd. Wij blikken vooruit op de hoogtepunten die we mogen verwachten en verloten twee vrijkaarten voor de congresdag.

Measure, Optimize, Repeat – Data Driven Marketing

Bedrijven beschikken over bergen on- en offline data die inzicht kunnen geven in hun klanten. De kunst is om uit die enorme hoeveelheid data de juiste informatie te halen en zo uw klanten te leren kennen en beter van dienst te kunnen zijn. De marketeer van nu heeft de uitdaging om waarde te creëren met data driven marketing. De juiste inzet van (big) data kan de performance een enorme boost geven en de bedrijfsresultaten tot een ongekend niveau doen stijgen.

Het 8e Webanalytics Congres biedt informatie voor zowel de strategische professional als de slimme nieuwkomer in de analytics-wereld. Een tweedaags congres met topsprekers uit binnen- en buitenland die u mee nemen in het ruime aanbod aan topics die nu spelen, zoals: big data, social media analytics, multichannel en mobile.

2 april: expert sessies

Op 2 april worden er over de dag 6 expert sessies gehouden. Ondermeer André Scholten, Craig Sullivan en Arend Zwaneveld zullen je in deze workshops praktische tips geven op het gebied van data driven marketing.

Bekijk het programma van de Expert sessies

3 april: congres

Op 3 april is de congresdag waar 10 sprekers hun visie en kennis op het gebied van data driven marketing delen. Craig Sullivan opent de dag met zijn presentatie “Optimisation of the Fittest” waarin hij uitlegt waarom organisaties vaak moeite hebben om data en inzichten om te zetten in resultaten. Daarnaast zal ondermeer Gerry van de Weijer spreken over hoe Web Analytics meer is dan een black-box vol data,  spreekt Kevin Anderson over de Evolutie van het experimenteren en geeft Jorik Heins een masterclasss Online overtuigen.

Bekijk het programma van de Congresdag

Aanmelden

Aanmelden voor het Webanalytics Congres kan hier. Kaarten voor een van beide dagen kosten €395-, of voor beide dagen €695-.

Leden van Thuiswinkel.org, Twinkle plus, of bezoekers aan eerdere edities van het Webanalytics Congres krijgen 100 euro korting.

Verloting

We mogen onder alle lezers van webanalisten.nl twee gratis entreekaarten verloten voor de congresdag! Wil jij kans maken op een gratis entreekaart, vul dan simpelweg het formulier in op anali.st/verloting. Meedoen kan tot woensdag 26 maart, 15:00.

Measure, Optimize, Repeat – Data Driven Marketing

Reacties (2)

Reacties zijn gesloten.