De loting voor de gratis toegangskaarten is voor dit event helaas al gesloten. Wil je er toch bij zijn? Ontvang 79 Euro korting op je ticket met de code ‘webanalisten20‘.
Na een succesvolle, uitverkochte, eerste editie presenteert de MOA, Center for Marketing Insights – Research – Analytics, op woensdag 11 oktober de tweede editie van het Digital Analytics Congres in Media Plaza Utrecht. Dit jaar zijn er nu 3 grotere zalen tot de beschikking voor ± 400 bezoekers!
Wat: Digital Analytics Congres
Wanneer: 11 oktober 2017
Waar: Media Plaza Utrecht
Kennis en kansen delen
Wie anno 2017 klanten wil begrijpen en bereiken kan niet meer om digital analytics heen. Reden voor de MOA, Center for Marketing Insights – Research – Analytics om de do’s, dont’s en laatste trends in kaart brengen tijdens het Digital Analytics Congres in het Utrechtse Media Plaza.
Het is al lang geen vraag meer óf je als organisatie digital analytics gebruikt, de vraag is hóe je ze gebruikt. Daarom is het evenement in Utrecht onmisbaar, vindt digital analytics consultant en dagvoorzitter Martijn van Vreeden. ‘Het samenbrengen van de specialisten op dit gebied zorgt ervoor dat de markt als geheel verder kan blijven groeien, en dat we kennis en kansen met elkaar kunnen delen.’
Privacy
Soms wordt er ook iets teveel gedeeld; datalekken en hacks, domineren meer dan ooit de krantenkoppen. Privacy is op het congres een ‘hot topic’, temeer omdat de strenge Europese algemene verordening gegevensbescherming (AVG) voor de deur staat. Een van de sprekers in Utrecht, de Canadese topconsultant Stéphane Hamel, noemt het zelfs een van de grootste uitdagingen voor het analytics-vak. Niemand kan dat onderwerp beter doorlichten dan privacy-expert Aurélie Pols. ‘Ik ga uitleggen wat AVG-naleving betekent voor de verschillende spelers binnen het digital analytics-ecosysteem, en waarom sommige organisaties op dit terrein de komende tijd maar beter een stap extra kunnen zetten.’
Steeds complexer
Digital analytics is een vak waarmee je volgens Bart Schutz, chief inspirational officer bij Online Dialogue, het verschil kan maken. In zijn keynote introduceert hij de belangrijkste inzichten uit de gedragswetenschappen. ‘Analyseren van gedrag – en het experimenteren ermee – leidt tot succes. Ik ga aantonen hoe je gedragswetenschappen succesvol toepast – voordat je concurrenten dat doen.’
Minstens zo belangrijk is de ‘leesbaarheid’ van de bijeengebrachte gegevens, vindt data visualization designer Nadieh Bremer. ‘Doordat onze data, analyses en algoritmes steeds complexer worden, kunnen lijn- en staafgrafieken de onderliggende inzichten niet meer voldoende weergeven. Ik laat zien op welke manieren je een effectievere en interessantere visualisatie maakt.’ Voor Bremers sessie geldt zeker: zien is geloven.
Speciaal voor onze lezers: maak kans op een gratis toegangskaart (we verloten er 2) of ontvang 79 euro korting op je ticket met de kortingscode ‘webanalisten20‘!
Gratis toegangskaart – Deze loting is helaas al gesloten.
Maak kans op een van de 2 gratis kaarten voor het Digital Analytics Congres 2017 t.w.v. € 395 per stuk.
Hoe doe je mee aan de verloting? Ga naar de Webanalisten verloting Facebook-pagina, word lid van de groep en vertel ons waarom jij een kaartje wilt winnen.
De winnaar maken we 25 september om 12 uur bekend. Niks gewonnen? Gebruik dan kortingscode webanalisten20 en krijg € 79 korting!