Op 28 oktober vindt de tweede editie van het B2B E-commerce Congres plaats. Het enige congres in Nederland dat zich richt op de trends, ontwikkelingen en uitdagingen in b2b e-commerce.
Centraal thema dit jaar is ‘Consumerization of b2b e-commerce’. De verwachtingen van de klant verandert. Als consument verwachten ze een volledig gepersonaliseerde shop ervaring, of ze nu online, mobiel of offline hun aankoop doen. Want elke b2b-koper is tegelijkertijd een b2c-consument.
Het programma sluit uiteraard aan bij dit onderwerp. Er staan verschillende inspirerende presentaties op het programma, met sprekers van toonaangevende organisaties.
Enkele hoogtepunten uit het programma
B2B E-commerce Evangelist Justin King is de eerste keynote spreker van de dag. Hij presenteert huidige trends in B2B e-commerce en legt hij uit hoe je een unieke ‘Commerce Customer Experience’ bouwt.
Ook Willem Vos van Staples komt aan het woord. Je leert van Willem hoe hij erin is geslaagd om een lange termijn strategie voor e-commerce in Europa te definiëren en implementeren.
Van Arie van Dusseldorp, Marketing Director Benelux bij Manutan krijg je 5 inzichten om je B2B e-commerce met 50% omzet te plussen en Henk Jan Gerzee van Elsevier deelt zijn ervaringen over hoe je B2C e-commerce praktijken in kan zetten voor het aanjagen van B2B online succes.
Het volledige programma vind je hier.
Kaarten
Aanmelden doe je via de website. Kaarten kosten €450 per stuk en er geldt een korting van €100 voor Twinkle Plus en MarketingTribune abonnees.
Verloting van gratis entreekaart
Wil je gratis naar het B2B E-commerce Congres? We verloten 2 kaarten onder de lezers. Wil jij kans maken op een gratis entreekaart, vul dan simpelweg het formulier in op anali.st/verloting.
Meedoen kan tot woendag 22 oktober, 12:00.
We verwelkomen je graag op 28 oktober
We verwelkomen je graag op 28 oktober bij de tweede editie van het B2B E-commerce Congres. Kijk voor meer informatie op www.b2becommercecongres.nl.
Reacties (2)